جای کورتنی به دنباله Suicide Squad باز می‌گردد

30 March 2019 - 22:00

جای کورتنی (Jai Courtney) بازیگر فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) اعلام کرد که شخصیت او، کاپیتان بومرنگ، قطعا برای بازی در دنباله جدید جیمز گان (James Gunn) باز می‌گردد. همانطور که عنوان فیلم نشان می‌دهد، این فیلم ریبوتی است که روی گروه جدیدی از تبهکاران تمرکز دارد که تیم مبارزان خلافکاران را شکل می‌دهند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دیگر شخصیت‌هایی که به این فیلم برمی‌گردند، عبارتند از هارلی کوین با بازی مارگو رابی (Margot Robbie) و Deadshot که ویل اسمیت (Will Smith) قرار نیست برای بازی آن بازگردد. به دلیل تداخل برنامه‌های اسمیت، ادریس البا (Idris Elba) نقش او را بازی می‌کند. دیگر تبهکاران دی‌سی که تیم جوخه انتحاری را شکل می‌دهند عبارتند از King Shark, Peacemaker, Polka Dot Man و Ratcatcher که گویا جیمز گان دیو باتیستا (Dave Bautista) را برای بازی در نقش Peacemaker در نظر گرفته است.

اینطور که بنظر می‌رسد این تیم تکانی به خود داده و شخصیت کاپیتان بومرنگ، دزد استرالیایی با استعداد پرتاپ نیزه تیزی با دقت خاص به این دنباله باز می‌گردد. کورتنی اظهار داشته:

چند ماه دیگر برای فیلم‌برداری آماده می‌شویم. بیشتر از این نمی‌توانم چیزی بگویم و شما شاهد بازگشت بومرنگ خواهید بود.

البته هنوز مشخص نیست نقش بومرنگ چقدر در این دنباله پررنگ است و بعضی از طرفداران تصور می‌کنند فیلم گان اعضای جوخه انتحار قبلی را در آغاز فیلم می‌کشد تا اعضای جدیدی اختیار کند. این تیم برای ماموریت‌های خطرناک فراخوانده شده و چون آن‌ها خلافکار هستند، تعدادشان بیشتر می‌شود. در فیلم جوخه انتحار دیوید آیر (David Ayer)، شخصیت Slipknot قبل از فرار به ندرت وارد ماموریت می‌شد و همین سرش را به باد داد. کاپیتان بومرنگ بود که Slipknot را قانع کرد فرار کند و ببیند بمب‌ها واقعی هستند یا نه.

اگرچه کاپیتان بومرنگ مهارت‌های مفیدی ندارد اما شخصیت جالبی در فیلم اول از آب درآمد. او شخصیت دوست‌داشتنی است که گان با او خوش خواهد گذراند. فیلم‌برداری جوخه انتحار اواخر امسال، سپتامبر، شروع می‌شود و احتمالا اخبار بیشتری منتشر خواهد شد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.