مارک همیل صداپیشگی عروسک چاکی را در فیلم Child’s Play برعهده دارد

31 March 2019 - 12:30

مارک همیل (Mark Hamill) بازیگر افسانه‌ای هالیوود قرار است صداپیشگی شخصیت مشهور چاکی را در ریبوت سری Child’s Play «بازی بچگانه» برعهده داشته باشد. این بازیگر سری Star Wars «جنگ ستارگان» به دیگر بازیگران این فیلم شامل آبری پلازا (Aubrey Plaza)، گابریل بیتمن (Gabriel Bateman) و برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) در ریبوت این فرنچایز کلاسیک می‌پیوندد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دیوید کاتزنبرگ تهیه‌کننده‌ی فیلم در این باره گفته است:

خیلی خوش‌شانس هستیم که یکی از نمادهای سینما قرار است صداپیشگی یکی از شخصیت‌های نمادین ژانر وحشت را برعهده داشته باشد. مارک بازیگری مستعد و صداپیشه‌ای تحسین‌شده است، و این چالش را با انرژی و تعهدی فوق‌العاده پذیرفته است.

این فیلم همان داستان سری قبلی را دنبال می‌کند و تمرکزش روی کارن (با بازی پلازا) مادری مجرد است که به پسرش اندی (با بازی بیتمن) یک عروسک هدیه می‌دهد، اما نمی‌داند روح یک قاتل سریالی این عروسک را تسخیر کرده است.

لارس کلوبرگ (Lars Klevberg) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از تایلر برتون اسمیت (Tyler Burton Smith) برعهده دارد. کاتزنبرگ، سث گراهام اسمیت (Seth Grahame-Smith) و آرون اشمیت (Aaron Schmidt) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

فیلم اصلی محصول سال ۱۹۸۸ با بودجه‌ای ۹ میلیونی به فروش ۴۴ میلیون دلاری دست یافت و یکی از مشهورترین و موفق‌ترین شخصیت‌های ژانر وحشت را به سینما معرفی کرد.

فیلم Child’s Play در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.