انتشار اولین تریلر فیلم ترسناک Annabelle Comes Home از دنیای Conjuring

31 March 2019 - 13:00

از کامیک‌کان سال گذشته که جیمز وان (James Wan) در آن سومین فیلم فرنچایز Annabelle «آنابل» از دنیای گسترده‌ی Conjuring «احضار» را معرفی کرد زمان زیادی می‌گذرد. حالا بالاخره تریلر این فیلم که وان آن را ترکیبی از A Night at the Museum «شب در موزه» و Annabelle توصیف کرده بود منتشر شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم Annabelle Comes Home «آنابل به خانه برمی‌گردد» به تهیه‌کنندگی جیمز وان، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و ویرا فارمیگا (Vera Farmiga) در نقش اد و لورین وارن محققان اتفاقات ماورایی واقعی و مکینا گریس (Mckenna Grace) در نقش جودی دختر نوجوان آن‎ها حضور دارند. گری دوبرمن (Gary Dauberman) که نویسنده‌ی دو فیلم قبلی Annabelle بوده، نویسندگی و کارگردانی این فیلم که اولین تجربه‌ی کارگردانی او به حساب می‌آید را برعهده دارد.

دوبرمن سال گذشته درباره‌ی این فیلم گفته بود:

این فیلم از زمانی آغاز می‌شود که وارن‌ها عروسک آنابل را به جایی می‌برند که دیگر نمی‌تواند ویرانی به بار بیاورد، که در واقع اتاق نگهداری اشیای عجیب و غریب آن‌هاست. اما مشخص می‌شود او می‌تواند آن‌جا را هم به ویرانی بکشاند. او شیاطین درون آن اتاق را بیدار می‌کند و آن‌ها جودی دختر ۱۰ساله‌ی وارن‌ها را هدف قرار می‌دهند.

وان نیز در ادامه گفته است:

آنابل درواقع دیگر اشیای شیطانی درون اتاق را فعال می‌کند.

فیلم Annabelle Comes Home در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: EW

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.