کوین هارت تصویر جدیدی از سری سوم جومانجی منتشر کرد

31 March 2019 - 20:30

بازیگران سری سوم جومانجی، دنباله Jumanji: Welcome to the Jungle، در حال بازی در این فیلم هستند و تصاویر زیادی از پشت صحنه فیلم با طرفداران اشتراک می‌گذارند. جدیدترین پست مربوط به کوین هارت (Kevin Hart) است که نقش خود، فرانکلین فینبار، را در این فیلم بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

از تصویر منتشر شده می‌توان فهمید او در حال تجربه یکی از صحنه‌های پل خطرناک و ناپایدار است که در ژانر ماجراجویی وجود دارد.

طرفداران سریعا زیر این پست کامنت گذاشتند و نوشتند بی‌صبرانه منتظر دیدن این شاهکار هستند.

هارت با بازیگران قبلی فیلم، دواین جانسون (Dwayne Johnson)، کارن گیلان (Karen Gillan)، جک بلک (Jack Black) و نیک جوناس (Nick Jonas) هم‌بازی شده است. رای داربی (Rhys Darby) و نوجوانان فیلم، سرداریوش بلین (Ser’Darius Blain)، مدیسون ایزمن (Madison Iseman)، مورگان ترنر (Morgan Turner) و الکس وولف (Alex Wolff) به این فیلم پیوسته‌اند.

بازیگران هیجان انگیزی به فیلم اضافه شده‌اند که شامل Awkwafina که سال گذشته با Ocean’s 8 و Crazy Rich Asians ستاره شد، است. در ابتدای سال اعلام شد، دنی دوویتو (Danny DeVito) نیز در این فیلم بازی می‌کند. دنی گلاور (Danny Glover) بازیگر مشهور سری فیلم‌های Lethal Weapon نیز به این پروژه پیوسته است. دانیا رامیرز (Dania Ramirez) دیگر بازیگر جدید فیلم است.

سری جدید جومانجی را جیک کاسدن (Jake Kasdan) کارگردانی می‌کند که سکان‌دار سری قبلی و کمدی‌هایی همچون Walk Hard: The Dewey Cox Story و Orange County بوده است. جف پینکنر (Jeff Pinkner) نویسنده Venom, The Amazing Spider-Man 2 و سریال‌های تلویزیونی Lost و Fringe و اسکات رزنبرگ (Scott Rosenberg) نویسنده Con Air, High Fidelity و Venom فیلم‌نامه‌نویس‌های فیلم هستند.

سری جدید جومانجی، ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) اکران می‌شود.

منبع: کامیک‌بوک

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.