چرا Avengers: Endgame سه ساعت طول می‌کشد؟ کارگردان توضیح می‌دهد

1 April 2019 - 13:49

مدت زمان پخش فیلم Avengers: Endgame «انتقام جویان: نبرد ابدیت» در چند روز گذشته یکی از موارد بحث برانگیز در میان هواداران بوده است. بسیاری از هواداران از اینکه این فیلم طولانی‌ترین فیلم دنیای سینماتیک مارول تا کنون است خوشحال هستند و بسیاری هم از این موضوع تعجب می‌کنند و عده‌ای هم کلا از این بابت خوشحال نیستند. در هر صورت این فیلم سه ساعته قرار است تا حسن ختام این ۱۱ سال فیلم استودیو مارول باشد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اما  Avengers: Endgame یک عصر از یک سری داستان را به پایان می‌برد. داستانی که اولین بار دنیای سینماتیک مارول با فیلم «مرد آهنی» آغاز کرد و پس از آن ۲۰ فیلم دیگر نیز روانه‌ی سینماها شد. جو روسو (Joe Russo) دستیار کارگردان فیلم «پایان بازی» در طی یک مصاحبه با Box Office Pro در مورد مدت زمان اجرای این فیلم گفت:

ما هنوز به دنبال مدت زمان ۳ ساعته هستیم. این مدت زمان بسیار منحصر بفرد و خاص است. از زمانی که اولین قدم ساخت فیلم را برداشتیم، این تصمیم را گرفتیم. ما در بین فیلم‌برداری، فوتیج‌های زیادی را گرفتیم و بعلت اینکه داستان بسیار متراکم است، این مدت زمان لازم‌الجراست. ما شخصیت‌های بسیار زیادی داریم که باید داستان هر کدام را پیش ببریم و این کار زمان بر است.

روسو اضافه کرد:
 من و برادرم (آنتونی روسو) بسیار به صحنه‌های عاطفی در فیلم علاقه مند هستیم و احساسات ملزم به داشتن داستان واقعی است. هنگامی که شما یک طرح پراکنده با تعداد زیادی شخصیت و گره‌های عاطفی دارید، باید زمان خرج کنید تا بتوانید با احساسات نفس بکشید. در این مقیاس، شما باید زمان به اندازه‌ی کافی داشته باشید. ما واقعا به سختی بر روی فیلم کار کردیم. ما علاقه‌مند به اجرای طولانی نیستیم اما واقعا به اتمام رساندن یک داستان ۱۰ ساله خیلی سخت است.

این دو کارگردان پس از واکنش‌ها به فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» این مدت زمان پخش را برای «پایان بازی» در نظر گرفتند. کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیو مارول در صحبتی با مجله‌ی Empire در مورد واکنش‌های هواداران به مرگ بسیاری از قهرمانان (در پایان فیلم سوم) گفت که این اتفاق کاملا برنامه ریزی شده بود:

پایان به آن سبک، که البته ما چندین سال روی آن کار کرده بودیم، و من باید به هواداران یادآوری کنم که در تمام فیلم‌هایی که ما ساختیم و مطمئن هستم که بسیاری فیلم نیز در آینده خواهیم ساخت، آدم خوب‌ها برنده می‌شوند و در واقع مردان و زنان خوب و یا قهرمان‌های خوب پیروز می‌گردند ولی در نهایت می‌روند؛ بله این کاملا قابل پیش بینی است. خوب این موضوع بعضی وقت‌ها سرگرم کننده است. اما در طی این‌ سالها، من تعجب می‌کنم که اگر این اتفاق نیوفتد چه خواهد شد؟ به خاطر اینکه ما می‌دانستیم که این اتفاق خواهد افتاد. و از این بهتر هم نمی‌توانست شود. واکنش‌ها عالی بود. بسیار عالی.

شایان ذکر است که فیلم «انتقام جویان: پایان بازی» در ۲۶ ام آوریل اکران خواهد شد.

منبع: کامیک بوک

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.