عنوان کاری فصل دوم سریال ابرقهرمانی The Umbrella Academy مشخص شد

1 April 2019 - 14:30

فصل اول سریال ابرقهرمانی The Umbrella Academy «آکادمی چتر» محصول نتفلیکس با نقطه اوج جالبی به پایان رسید، و باعث شد طرفداران به ساخت فصل دوم سریال امیدوار بمانند. حالا اگرچه نتفلیکس هنوز تولید فصل دوم را رسما اعلام نکرده، اما خبری جدید تاریخ تولید فصل دوم را به همراه عنوان کاری این فصل افشا کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تولید فصل دوم The Umbrella Academy قرار است با عنوان کاری Mercury و از ماه مه پیش رو آغاز شود. این خبر خوبی برای طرفدارانی است که به تولید فصل دوم سریال امیدوار بودند. فصل اول The Umbrella Academy با استقبال خوبی از سوی طرفداران و منتقدین روبرو شد. سریال The Umbrella Academy براساس سری کامیکی محصول کمپانی دارک هورس، داستان گروهی از خواهر و برادرهای به فرزندی گرفته شده را دنبال می‌کند که پس از مرگ پدر ناتنی میلیاردر خودشان دور هم جمع می‌شوند. این پنج خواهر و برادر – لوتر، دیگو، الیسون، کلاوس، وانیا و شماره پنج – کنار هم جمع می‌شوند تا معمای مرگ پدر ناتنی خود را حل کنند و به جای آن با تهدیدی آخرالزمانی روبرو می‌شوند.

در فصل اول این سریال بازیگرانی از جمله الن پیج (Ellen Page)، مری جی. بلایژ (Mary J. Blige)، کامرون بریتون (Cameron Britton)، تام هاپر (Tom Hopper)، دیوید کاستاندا (David Castañeda)، امی ریور لامپمن (Emmy Raver-Lampman)، رابرت شیهان (Robert Sheehan)، ایدن گلگر (Aidan Gallagher) و کولم فیور (Colm Feore) حضور داشتند.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.