انتشار کلیپ جدیدی از Godzilla: King of the Monsters در مراسم واندرکان

1 April 2019 - 15:00

تا تسخیر سینماها توسط گودزیلا کمتر از یک ماه باقی مانده، اما هیجان مخاطبان برای بازگشت این هیولای افسانه‌ای روز به روز بیشتر می‌شود. در همین حین که این هیولا خودش را برای ورود به سینماها آماده می‌کند، استودیوی برادران وارنر کلیپ حماسی و جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» را برای عده‌ای از طرفداران خوش‌شانس حاضر در مراسم واندرکان به نمایش گذاشته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

استودیوی برادران وارنر به تازگی کلیپ جدیدی از Godzilla: King of the Monsters در مراسم واندرکان منتشر کرده و افرادی که این کلیپ را تماشا کرده‌اند آن را دیوانه‌وار توصیف کرده‌اند. در پنل این فیلم مایک دوهرتی (Mike Dougherty) کارگردان فیلم، طرفداران را سورپرایز کرد و با حضور ناگهانی در پنل، کلیپی جدید از این فیلم برای طرفداران به نمایش گذاشت. یکی از کسانی که این کلیپ را در واندرکان تماشا کرده در توصیف آن گفته است:

وای… همین الان کلیپ جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters در واندرکان دیدم که باعث شد کمی گریه کنم. این فیلم احتمالا به شدت بالاتر از حد انتظارات ظاهر خواهد شد.

به دلیل اقدامات امنیتی در این پنل، هیچ تصویری از این کلیپ منتشر نشده است. البته توصیف دیگری از این کلیپ توسط یکی از طرفداران منتشر شده است که در آن بخش‌هایی از داستان فیلم لو می‌روند، بنابراین متن زیر را با احتیاط بخوانید:

این کلیپ با تصاویری از ویرانی و طوفان در سراسر جهان آغاز می‌شود که حین آن‌ها دریادار استنز صحبت می‌کند. سپس به سراغ دکتر اما راسل می‌رویم که سعی می‌کند شاه گیدورا را آزاد کند. او انفجارهایی به وجود می‌آورد و گیدورا شروع به حرکت می‌کند، سپس دکتر راسل سوار هواپیما شده و روی صفحه نمایشی ضربه می‌زند که صدایی به وجود می‌آورد که باعث می‌شود گیدورا از میان یخ‌ها خارج شود. سپس شاه گیدورا شروع به کشتن آدم‌های اطراف خودش می‌کند، او حتی از پرتوهای جاذبه‌ی خودش روی افراد استفاده می‌کند که صحنه‌ای دیوانه‌وار است. سپس گودزیلا را می‌بینیم که از آب خارج شده و با شاه گیدورا روبرو می‌شود، سپس رودان را می‌بینیم که در حال مبارزه با چندین جت است و یک نفر را می‌خورد. رودان همچنین به مدت چندثانیه در حال مبارزه با ماثرا دیده می‌شود و سپس صحنه‌هایی از تایتان‌هایی را می‌بینیم که قبلا دیده بودیم و کلیپ با صحنه‌ی کوتاهی از صورت فروزان گودزیلا به پایان می‌رسد که در آن چشمان او به رنگ نارنجی درخشان درآمده‌اند.

در فیلم Godzilla: King of the Monsters بازیگرانی ازجمله ویرا فارمیگا (Vera Farmiga)، سالی هاوکینز (Sally Hawkins)، کایل چندلر (Kyle Chandler)، میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، اوشی جکسون جونیور (O’Shea Jackson Jr)، کن واتانابی (Ken Watanabe) و بردلی ویتفورد (Bradley Whitford) حضور دارند.

فیلم Godzilla: King of the Monsters در تاریخ ۳۱ مه ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.