حضور افتخاری شورانر سریال Veep در فیلم Jay and Silent Bob Reboot

1 April 2019 - 15:30

پخش فصل پایانی سریال کمدی سیاسی Veep «ویپ» با بازی جولیا لوئی درایفوس (Julia Louis-Dreyfuss) به تازگی آغاز شده است. حالا قرار است دیوید مندل (David Mandel) شورانر این سریال حضوری افتخاری در فیلم Jay and Silent Bob Reboot «ریبوت جی و باب ساکت» در نقش مردی در حال قهوه خوردن داشته باشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این تهیه‌کننده‌ی موفق در ساخت سریال Clerks: The Cartoon «فروشنده‌ها: کارتون» با کوین اسمیت (Kevin Smith) همکاری داشته و طی سال‌ها در سریال‌های Seinfeld «ساینفیلد» و Saturday Night Live «پخش زنده شنبه شب» حضور افتخاری داشته است. حالا او قرار است در نقشی که در فیلم Jay and Silent Bob Strike Back «جی و باب ساکت پاتک می‌زنند» به عنوان مردی در حال قهوه خوردن بازی کرده بود دوباره حضور پیدا کند. کوین اسمیت درباره‌ی حضور دوباره‌ی مندل در این فیلم گفته است:

نقش او طی این ۱۵ سال تغییر کرده و او حالا در هر دستش یک قهوه به دست گرفته است.

مندل هم به شوخی گفته از اینکه زمان کافی برای بلند کردن ریش خودش نداشته تا رشد این شخصیت را طی این ۱۵ سال نشان دهد ناراحت است. به نظر می‌آید جنیفر شوالباک (Jennifer Schwalbach) همسر اسمیت هم قرار است در این ریبوت حضور داشته باشد.

در فیلم Jay and Silent Bob Reboot شاهد بازگشت جی و باب ساکت به هالیوود هستیم تا جلوی تولید ریبوت فیلم Bluntman and Chronic «بلوتمن و کرونیک» را بگیرند. فیلم Jay and Silent Bob Reboot قرار است پاییز امسال اکران شود.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.