تریلر کمدی ترسناک The Dead Don’t Die منتشر شد

2 April 2019 - 09:00

اولین تریلر کمدی ترسناک The Dead Don’t Die به همراه پوستر آن منتشر شده و گروهی از بازیگران بااستعداد این فیلم زامبی به کارگردانی جیم جارموچ (Jim Jarmusch) را معرفی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آدام درایور (Adam Driver) ستاره‌ی فیلم جنگ ستارگان به همراه کلویی سویگنی (Chloë Sevigny) و بیل موری (Bill Murray) در نقش سه افسر پلیس شهر کوچکی ظاهر می‌شوند که به دنبال راز قتل رخ داده در شهر هستند. شخصیت درایور، رونالد پیترسون، فورا متوجه می‌شود که این وقوع آخرالزمان زامبی‌هاست و سه افسر سعی بر دفاع از شهر دارند.

این جدیدترین فیلم جارموچ در ژانر وحشت است؛ او سال ۲۰۱۳ Only Lovers Left Alive را ساخت. آن فیلم ستاره انتقام‌جویان، تام هیدلستون (Tom Hiddleston) را در اختیار داشت که موسیقی‌دان افسرده‌ای بود که خون‌آشام پیری بود. این فیلم آلوده و فاسد شدن دنیا را نشان می‌دهد جاییکه حتی خون‌آشام‌ها غذای خوب پیدا نمی‌کنند. این استفاده جالبی از پویایی ومپایرها است که آن‌ها را با فرهنگ، باهوش و هوشیار در زندگی نامحدودشان نشان می‌دهد. این به آن‌ها یک بعد انسانی می‌دهد که مشکلات شخصی و خاص خودشان را مثل سایرین داشته باشند. بطور خلاصه، جارموسچ از ژانر وحشت بعنوان وسیله موثری برای ارزیابی جامعه استفاده می‌کند.

فیلم‌های اورجینال Dead جورج رومرو (George Romero) زامبی‌هایی دارند که استعاره از جامعه مدرن هستند. وجود زامبی‌ها در فیلم جارموچ و رفتار آن‌ها در زندگی، چیزی است که نگاه عمیق‌تری به مردم آگاه و منتقد دارد.

فیلم The Dead Don’t Die بازیگران خوبی در اختیار دارد: درایور، موری، سویگنی، تیلدا سونتون (Tilda Swinton)، سلنا گومز (Selena Gomez)، رزی پیرز (Rosie Perez)، دنی گلاور (Danny Glover)، آستین بوتلر (Austin Butler)، کالب لندرای جونز (Caleb Landry Jones)، تام ویتس (Tom Waits) و RZA، ایگی پاپ (Iggy Pop)، استیو بوکامی (Steve Buscemi) و کارول کین (Carol Kane).

این فیلم ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ روی پرده نقره‌ای می‌رود.

منبع: کامیک‌بوک

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.