پوستر جدیدی از فیلم Annabelle Comes Home منتشر شد

2 April 2019 - 21:00

جیمز وان (James Wan) در سال ۲۰۱۳، دنیای The Conjuring را به مخاطبین معرفی کرد که داستان ترسناک دو محقق عجیب است که به کمک خانواده‌ای می‌آیند که معتقدند روح‌های شیطانی خانه‌شان را تسخیر کرده اند. براساس تجربه‌های واقعی اد و لورین وارن، موفقیت فیلم و رویارویی متعدد این زوج با این مسئله، باعث خلق دنیای مشترک فیلم‌هایی شد که جدیدترین آن‌ها Annabelle Comes Home است. درحالیکه دیگر اسپین‌آف‌ها به دنبال دنیای ماوراء طبیعی بودند، این فیلم جدید وحشت را مستقیما وارد خانه وارنز می‌کند. این را می‌توان از پوستر رسمی فیلم فهمید که امروز منتشر شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اد و لورین وارن عروسک تسخیر شده‌ای را در اتاق قفل شده‌ای در خانه‌شان نگه می‌دارند و آن را پشت شیشه مقدسی با نوشته مقدس کشیش گذاشته‌اند. اما شب نامقدس ترسناکی آنابل روح‌های شیطانی اتاق را بیدار می‌کند که همگی هدف جدیدی پیدا می‌کنند، دختر ۱۰ ساله خانواده وارنز، جودی و دوستانش.

گری دوبرمن (Gary Dauberman) این فیلم‌نامه را به همراه جیمز وان نوشته و دوبرمن این سری را کارگردانی می‌کند. مکنا گریس (Mckenna Grace)، مدیسون ایزمن (Madison Iseman) و کیتی ساریف (Katie Sarife) و پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و ورا فارمیگا (Vera Farmiga) برای بازی در نقش اد و لورین وارن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سری قبلی این دنیا، The Conjuring 2 در سال ۲۰۱۶ اکران شد و در سال ۲۰۱۷ فیلم Annabelle: Creation و سال ۲۰۱۸ فیلم The Nun منتشر شدند. وان قبلا اعلام کرده بود که این فیلم روایت درست‌تری نسبت‌ها به اسپین‌آف‌ها دارد:

فکر می‌کنم با وجود پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا در این فیلم، این فیلم بهتر خواهد شد چون در آنابل ۳، این عروسک به خانواده وارنز بازمی‌گردد. سرانجام به خانه وارنز برمی‌گردیم و داستان در این خانه بیان می‌شود و این بیشتر باعث حس دنیای کانجرینگ می‌شود.

این عروسک شیطانی در صحنه‌های ابتدایی فیلم اول بود و در پایان فیلم دیدیم که این عروسک تسخیر شده در خانه وارنز محبوس شد. بعد از ۶ سال انتظار برای دیدن این عروسک در سال ۲۰۱۳، سرانجام Annabelle Come Home جواب ما را می‌دهد.

فیلم Annabelle Comes Home در تاریخ ۲۸ ژوئن اکران می‌شود.

منبع: کامیک‌بوک

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.