اولین پوستر جوکر منتشر شد: انتشار اولین تریلر فیلم فردا

2 April 2019 - 22:00

دی‌سی نگاه عمیقی بر دیوانه ترسناک تبهکار برجسته‌اش داشته، درحالیکه تیم تاد فیلیپس (Todd Phillips) و واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) مهر ماه امسال راهی سینماها می‌شوند. برخلاف دیگر فیلم‌های دی‌سی تاکنون، این جوکر لحن کاملا متفاوتی خواهد داشت و داستان فیلم عمیق‌تر و تاریک‌تر نسبت به هرچه تاکنون دیده‌ایم، است. امروز، فیلیپس اولین پوستر فیلم را منتشر کرده و دقیقا همانطوری است که شنیده بودیم. این فیلم پیچیده‌ای خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این پوستر چیزی جز آرتور فلک، مردی که جوکر شده و با صورت خونی و گریم نگاه بر آسمان دارد، نشان نمی‌دهد. در خط زیر پوستر نوشته شده: ماسک شادی بر چهره بزن. فیلیپس همراه با این پوستر خبر از انتشار اولین تریلر تیزر این فیلم در روز چهارشنبه داده است.

فیلیپس این پوستر را در صفحه خود در اینستاگرام منتشر کرده و زیر آن نوشته: تیزر تریلر فیلم جوکر فردا منتشر می‌شود.

برخلاف فیلم‌های آکوامن و شزم!، جوکر فیلمی شدیدا تاریک و محدود به رده سنی خاص خواهد بود و تِم فعلی دی‌سی را دنبال می‌کند تا اینکه بخواهد بخشی از دنیای مرتبط به آن باشد. جوکر احتمالا دنباله‌ای نخواهد داشت و فینیکس قرار نیست در هیچ یک از فیلم‌های دی‌سی در نقش جوکر ظاهر شود. این فیلم مستقلی است، هرچند همیشه احتمال تغییر در صورت موفقیت فیلم وجود دارد.

موفقیت برای جوکر سخت نیست. او نه تنها یکی از شخصیت‌های محبوب کمیک است بلکه با نیمی از بودجه اقتباس‌ها ساخته می‌شود.

زازی بیتز (Zazie Beetz)، رابرت دنیرو (Robert De Niro)، مارک مارون (Marc Maron)، فرانسس کانروی (Frances Conroy) و شیا ویگام (Shea Whigham) بازیگران فیلم هستند و اسکات سیلور (Scott Silver) نویسنده این فیلم به کارگردانی تاد فیلیپس است.

جوکر ۱۲ مهر روی پرده نقره‌ای می‌رود.

منبع: کامیک‌بوک

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.