مارک بول کارگردان سریال هیجان‌انگیز و جاسوسی Intelligence خواهد بود

3 April 2019 - 16:33

شبکه‌ی تلویزیونی Showtime، سفارش ساخت یک سریال را داده است و اتاق نویسندگان را برای یک سریال هیجان‌انگیز و جاسوسی به‌نام Intelligence گشود. Intelligence یک درام تلویزیونی از سازنده‌ی مشهور و برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، مارک بول (Mark Boal) که فیلم‎‌هایی مانند The Hurt Locker و Zero Dark Thirty را کارگردانی کرده، خواهد بود. این اولین سریال تلویزیونی خواهد بود که برنده‌ی جایزه‌ی اسکار می‌شود!، چرا که مارک بول هم به نویسندگی و کارگردانی، و هم به تهیه‌کنندگی اجرایی سریال خواهد پرداخت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

Intelligence منبی بر یک داستان واقعی و در سراسر جهان ساخته شده است، و جریان این سریال کشف می‌کند که چگونه جاسوسی در سیاست، امور مالی و رسانه‌ها در هم آمیخته است. به عنوان مثال فصل اول سریال پشت صحنه‌ی انتخابات ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۶، را به نمایش می‌گذارد و در هر فصل، سریال به دنبال یک رویداد بزرگ جهانی، از طریق لنز عملیات مخفی است.

گری لوین (Gary Levine) رئیس رسانه‌ی Showtime در گفتگو با Entertainment گفته است:

از آن جایی که من دو فیلم The Hurt Locker و Zero Dark Thirty را بررسی کردم، مارک بسیار صادقانه رویدادهای جاری را به‌صورت فیلمنامه درمی‌آورد و در این کار مهارت بسیاری دارد. زمانی که او به ما گفت که قرار است همین مهارت‌های خارق‌العاده را، برای اولین سریال تلویزیونی‌اش بکار برد، ما به سمت او دویدیم.

این پروژه تولید مشترکی است بین Showtime و Media Res studio، به همراه مایکل النبرگ (Michael Ellenberg) از Media Res که تهیه‌کنندگی اجرایی را بر عهده دارد. هوگو لیندگرن (Hugo Lindgren) برای فصل اول تهیه‌کننده‌ی اجرایی خواهد بود، الن پال (Alan Poul)، جیسون هورویچ (Jason Horwitch) و مگان الیسون (Megan Ellison) به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم فعالیت خواهند کرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.