تاریخ رسمی اکران فیلم ترسناک The Conjuring 3 اعلام شد

3 April 2019 - 13:30

جیمز وان (James Wan) در سال ۲۰۱۳ The Conjuring را ساخت که داستان ترسناک خانواده‌ای بود که وقتی متوجه تسخیر خانه‌شان توسط ارواح شیطانی شدند، از بازپرسین ماوراء طبیعی کمک خواستند. اسطوره‌شناسی غنی فیلم به نمایش دنیای فیلم‌های ترسناک کمک کرد و اسپین‌آف‌‌ فرنچایز Annabelle و The Nun و همین‌طور دنباله خود فیلم، The Conjuring 2 در سال ۲۰۱۶ ساخته شدند. طرفداران از ساخت سری سوم فیلم مطلع بوده‌اند، هرچند گویا استودیو روی ساخت اسپین‌آف‌ها تمرکز کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

امروز کمپانی برادران وارنر در مراسم کامیک‌کان اعلام کرده که سری سوم کانجرینگ، ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ۹۹) اکران می‌شود.

فیلم اصلی پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و ورا فارمیگا (Vera Farmiga) در نقش‌های اد و لورین وارن،  را در اختیار داشت. اسپین‌آف‌های متعدد فیلم بیشتر به این دو پرداخته‌اند و طرفداران به زودی آن‌ها را با اکران Annabelle Comes Home، امسال تابستان روی پرده نقره‌ای می‌بینند.

ویلسون سال گذشته به Digital Spy گفته بود:

ما تازه فیلم‌برداری آنابل ۳ را تمام کردیم که فیلم معرکه‌ای است و کانجرینگ ۳ هم متفاوت‌تر از آنچه تاکنون دیده‌ایم خواهد بود.

هنوز مشخص نیست کانجرینگ ۳ چقدر متفاوت خواهد بود جز اینکه وان کارگردانی آن را به مایکل چاوز (Michael Chaves) سپرده است.

وان در بیانیه‌ای درباره فیلم سوم اظهار داشته:

با اینکه با چاوز همکاری نزدیکی سر فیلم The Curse of La LIorona دارم، او یک فیلم‌ساز است و توانایی‌اش در خلق داستان و درک حالت‌ها و ترس باعث شده او را مناسب کارگردانی فیلم بعدی کانجرینگ بدانم. خیلی خوشحالم بعنوان تولید کننده در فیلم حضور دارم و با ورا و پاتریک در این ماجراجویی ماوراء طبیعی وارنز همکاری می‌کنم.

منبع: کامیک‌بوک

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.