مصاحبه ویدئویی ستاره‌های فیلم ترسناک Pet Sematary

3 April 2019 - 14:00

قبل از اکران فیلم Pet Sematary در این هفته، سایت خبری Coming Soon این شانس را پیدا کرده تا با بازیگران این اقتباس جدید پارامونت پیکچرز مصاحبه‌ای انجام دهد. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید مصاحبه ویدئویی جیسون کلارک (Jason Clarke)، امی سیمتز (Amy Seimetz) و جت لورنس (Jeté Laurence) را در انتهای خبر مشاهده کنید.

فیلم Pet Sematary براساس رمان ترسناک استفان کینگ (Stephen King) درباره دکتر لوییز کرید با بازی جیسون کلارک است که با همسرش ریچل با بازی امی سیمتز و دو فرزند جوانشان از بوستون به منطقه روستایی مین نقل مکان می‌کنند و متوجه زمین دفن مرموزی در میانه جنگل، نزدیک خانه‌شان، می‌شوند. تراژدی از جایی شروع می‌شود که لوییز با همسایه عجیب و غریب‌شان، جود کراندال با بازی جان لیتگو، مواجه می‌شود.

دنیس ویدمیر (Dennis Widmyer) و کوین کولچ (Kevin Kolsch) این اقتباس را کارگردانی می‌کنند و جف بولر (Jeff Buhler) نویسنده آن است که شورانر سریال علمی‌تخیلی ترسناک Nightflyers براساس رمان جورج آرآر مارتین (George R.R. Martin) است. لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura) این فیلم را به همراه مارک وارادین (Mark Vahradian) و استیون اسکنیدر (Steven Schneider) تولید می‌کند.

فیلم Pet Sematary روز جمعه، ۱۶ فروردین، اکران می‌شود.

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.