فیلم Avengers: Endgame رکورد پیش‌فروش بلیت‌های Star Wars را شکست

3 April 2019 - 15:30

فیلم ابرقهرمانی موردانتظار Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» در مدت زمانی کمتر از ۶ ساعت رکورد پیش‌فروش بلیت‌های فیلم Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» را شکست. Avengers: Endgame نقطه‌ی اوج ۱۱ سال داستان‌سرایی و پایانی بر سه فاز اول دنیای سینمایی مارول است که کوین فایگی (Kevin Feige) آن را حماسه‌ی بینهایت خطاب کرده بود. این فیلم همچنین پایانی برای فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان:‌ جنگ بینهایت» است که سال گذشته است که در آن تانوس با یک بشکن نیمی از جمعیت دنیا را از بین برد، تا ابرقهرمانان باقیمانده شامل انتقام‌جویان اصلی انتقام آن‌ها را بگیرند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کاملا مشخص است طرفداران به شدت منتظر Endgame هستند و باعث اختلال در سایت‌هایی شدند که پیش‌فروش بلیت در آن‌ها صورت می‌گرفت. در حالی که دنیای سینمایی مارول تاکنون در باکس آفیس جهانی به صورت کلی فروش ۱۸.۵ میلیارد دلاری داشته، انتظار می‌رود جدیدترین فیلم Avengers رکوردهای زیادی که قبلا این فرنچایز کامیک‌بوکی به وجود آورده را بشکند. در واقع این فیلم هم‌اکنون رکوردی که قبلا در اختیار فیلمی از دنیای Star Wars «جنگ ستارگان» بود را شکسته است.

سایت فندانگو گزارش داده Endgame موفق شده رکورد پیش‌فروش بلیت Star Wars: The Force Awakens در ۲۴ ساعت را فقط در مدت زمان ۶ ساعت بشکند، که عملکرد بهتری از فیلم‌های اخیر Star Wars و Avengers: Infinity War است. باعث تعجب نیست که امروز سایت‌های پیش‌فروش بلیت به دلیل چنین ازدحامی یکی یکی از کار می‌افتادند.

این خبر فقط درباره‌ی پیش‌بینی‌های کنونی برای Endgame در باکس‌آفیس داخلی و جهانی است. Infinity War هم‌اکنون رکورد بهترین افتتاحیه‌ی سه‌روزه در آمریکا را با فروش ۲۵۷ میلیونی در اختیار دارد، اما به نظر می‌آید Endgame برای گذشتن از این رکورد اصلا کار سختی درپیش نداشته باشد و حتی ممکن است بهتر از پیش‌بینی کنونی یعنی ۲۸۲ میلیون دلار ظاهر شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود Endgame رکورد جدیدی در افتتاحیه‌ی جهانی با فروش ۸۴۰ میلیون دلاری داشته باشد، چون تقریبا در همان زمانی که در کشورهای مختلف اکران می‌شود در چین نیز به نمایش درخواهد آمد. اگر فرض کنیم نقدهای این فیلم به خوبی نقدهای Infinity War یا حتی بهتر باشند، این قضیه باعث موفقیت بیشتر Endgame در بخش تجاری خواهد شد.

به همان اندازه که افتتاحیه‌ی The Force Awakens یک اتفاق خاص بود (اولین فیلم Star Wars که طی ۱۰ سال اکران شد و دنباله‌ی موردانتظاری برای Return of the Jedi بود)، اصلا باعث تعجب نیست که Endgame از هم‌اکنون خیلی بهتر از آن فیلم ظاهر شده است. سینمادوستان از هر قشری یک دهه‌ی گذشته را صرف تماشای مرد آهنی (Iron Man)، کاپیتان آمریکا (Captain America)، بلک ویدو (Black Widow)، ثور (Thor)، هالک (Hulk) و دیگر قهرمانان در حال نجات دنیا کرده‌اند، که باعث می‌شود پایان داستان آن‌ها به فیلمی موردتوجه نسل‌های مختلف مردم تبدیل شود. حتی فرنچایزی به عظمت Star Wars تا زمان اکران The Force Awakens در چنین جایگاهی قرار نگرفته بود.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.