فیلمبرداری Spider-Man: Homecoming در نیویورک ادامه خواهد یافت

25 September 2016 - 11:00

تام هالند (Tom Holland) بعد از حضورش در Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» به سرعت به استودیو پاین‌وود در آتلانتا بازگشت تا در فیلم مربوط به خودش، Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، بازی کند. استودیو پاین‌وود در چند سال اخیر به یک مهره‌ی مهم برای مارول تبدیل شده است و این استدیو محل اصلی فیلمبرداری اکثر فیلم‌های مارول شده است و همینطوری محل ساخت فیلم مشترک سونی و مارول نیز هست. با وجود اینکه بیشتر صحنه‌های فیلم در این استدیو فیلمبرداری شده است سازنده‌ها مجبور هسند از فضلی شهری واقعی نیز تصویر برداری کنند که فرصت مناسبی برای درز اطلاعات از فیلم ایجاد می‌کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اولین صحنه‌ای که طرفداران پیتر پارکر را می‌بینند در محله‌ی کوئین (Queens) و شهر نیویرک خواهد بود که بسیاری از سکانس‌های فیلم نیز در همین محله اتفاق می‌افتد. با وارد شدن به مراحل پایانی فیلمبرداری، بازیگران و تیم تولید فیلم بارهای خود را جمع کرده و عازم نیویورک، زادگاه پیتر پارکر (Peter Parker)، شدند.

جان واتز (Jon Watts)، کارگردان فیلم، تام هالند و جیکوب باتالون (Jacob Batalon) که در نقش ند لیدز (Ned Leeds) بازی می‌کند هنگام خروج از آتلانتا در شبکه‌های اجتماعی پست‌هایی را ارسال کردند و خبر دادند که در حال سوار شدن به هواپیما هستند تا به نیویورک بروند. جان واتز تصویری از یک کیک در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که می‌تواند برای کارکنان استدیوی پاین‌وود یک هدیه خدافظی محسوب شود. تنها چند هفته از فاز تولید فیلم باقی مانده است که می‌تواند به این معنی باشد که سفر تیم به نوییورک کوتاه خواهد بود. در زیر می‌توانید تصویر کیک خداحافظی و عکسی از تام هالند در فرودگاه را مشاهده کنید.

۱۴۳۶۹۰۳۵_۵۵۶۹۵۸۱۱۱۱۵۷۸۲۳_۶۸۶۷۴۰۲۹۱۵۳۰۱۰۳۱۹۳۶_n

۱۴۳۵۰۳۶۸_۱۲۴۹۲۱۰۶۷۱۷۷۶۳۴۱_۶۶۴۷۶۸۹۸۶۸۹۵۴۵۶۶۶۵۶_n

با وجود خبرنگاران و پاپاراتزی‌ها در نیویورک و فیلمبرداری احتمالی در فصای شهری، طرفداران شانس زیادی برای کسب اطلاعات بیشتر از فیلم دارند. آخرین تصاویر منتشر شده از Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» مرد عنکبوتی را نشان می‌داد که شخصی با موهای قرمز که احتمالاً مری جین (Mary Jane) است را نجات می‌دهد و این فرصت مناسبی است که طرفداران اطلاعات بیشتری از فیلم کسب کنند. تا به حال تصویری از مایکل کیتون (Michael Keaton) در نقش والچر (Vulture) یا همان کرکس و چهره‌ی آشنای تونی استارک (Tony Stark) با بازی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) منتشر نشده است؛ با فیلمبرداری در فضای باز شاید بتوانیم حداقل یکی از این دو بازیگر را مشاهده کنیم.

تغییر مکان فیلمبرداری یک فیلم تعجب برانگیز نیست، ولی نوشته‌ شدن اینکه به زودی شما میبینم از جانب هالند می‌تواند اشاره‌ای به حضور دوباره‌ی در آینده در دنیای سینمایی مارول داشته باشد. اگر کار فیلمبرداری Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» در آتلانتا به پایان رسیده باشد دیگر لازم نبود که هالند بنویسد که به زودی شما را می‌بینم.این موضوع می‌تواند به این اشاره داشته باشد که هالند در Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت» و/یا یک فیلم دیگر در دنیای سینمایی مارول حضور خواهد داشت. در حال حاضر فیلم دیگری قرار است در آتلانتا ساخته شود و مراحل پیش تولید آن در حال انجام شدن است. جای تعجب نخواهد بود که مرد عنکبوتی را بار دیگر در دنیای سینمایی مارول مشاهده کنیم، ولی چون کسی این موضوع را به طور رسمی تایید نکرده بود این موضوع می‌تواند برای طرفداران جالب باشد و باعث خوشحالی آن‌ها شود.

Doctor Strange «دکتر استرنج»در ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵)، Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» ۵ ماه می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶)، Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» در ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶)، Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» در ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶)، Black Panther «پلنگ سیاه» در ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶)، Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت» در ۴ ماه می ۲۰۱۸ ( ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) و Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه ای و زنبور» در ۶ جولای ۲۰۱۸ ( ۱۵ تیر ۱۳۹۷) اکران خواهند شد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • empty says:

    از همه بیشتر منتظر doctor strange هستم، مخصوصاً اینکه بندیکت کامبربچ بازی میکنه و در مورد دارک مجیک هم هست