پیوستن تی. ال. و متی ریچ به تریلر Caller 100

4 April 2019 - 19:08

هنرپیشه و هنرمند سابق موسیقی هیپ هاپ: تی. ال. (T. L) (ملقب به کلیفورد هریس (Clifford Harris)) و کارگردان معروف: متی ریچ (Matty Rich)، به تریلر Caller 100 (تماس‌گیرنده ۱۰۰) پیوستند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

تی. ال. در این فیلم بازی خواهد کرد درحالی‌که ریچ- سازنده موفق فیلم‌های سیاه پوستی اوایل دهه ۱۹۹۰ مثل فیلم Straight Out of Brooklyn (مستقیم بیرون از بروکلین)- پس از ۲۵ سال، برای کارگردانی این فیلم دوباره به دنیای سینما برمی‌گردد.

ریچ داستان popcorn را نوشت که راجع به شخصیت رادیویی معروفی است که مواجهه اتفاقی اش با یک شنونده زن زندگیش را زیر و رو می‌کند. فیلم Caller 100 هم با تریلر Play Misty for Me (بازی مه آلود برای من) بی‌ارتباط نیست، این فیلم در سال ۱۹۷۱ به کارگردانی (و بازی) کلینت ایستوود (Clint Eastwood) ساخته شد که در مورد یک دی. جی. رادیویی بود که به تدریج تحت تاثیر و تسلط یک طرفدار وسواسی قرار گرفت.

جویس واشینگتن (Joyce Washington)، بریان شر (Brian Sher)، و هریس از تهیه‌کنندگان این پروژه خواهند بود. و جف فرایدی (Jeff Friday) هم تهیه‌کننده اجرایی است.

ریچ ۱۹ ساله بود که با فیلم Brooklyn مورد توجه زیادی قرار گرفت. این فیلم جنجال‌برانگیز نه تنها برنده جایزه مخصوص هیئت ژوری جشنواره Sundance شد، بلکه بعدها جایزه Indie Spirit Award را هم برای بهترین فیلم اول دریافت کرد.

ریچ فعالیتش را با فیلم The Inkwell (دوات)- درامی با بازی لارنز تیت (Larenz Tate) و جادا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) در سال ۱۹۹۴- ادامه داد. این فیلم مثل فیلم قبلی وی مورد استقبال واقع نشد، و در حالی‌که این فیلم‌ساز پروژه های دیگری هم در دست تولید داشت، اما بقیه پروژه‌ها متوقف شدند. سرانجام ریچ هالیوود را ترک کرد و به قصد تولید بازی‌های ویدیویی به پاریس رفت. وی در ساخت Ride or Die 187 (راندن یا مردن ۱۸۷) نظارت داشت، و تاکنون هم با برند ویژه خودش یعنی: Matty Rich Games، مشغول تهیه و تولید بازی‌های ویدیویی در لس آنجلس بوده است.

تی. ال. بخشی از باند دزدان در سری فیلم‌های Ant-Man (مرد مورچه ای) محصول کمپانی مارول بوده است. و اخیراً هم ایفای نقشش در فیلم Dolemite Is My Name (اسم من دولمایت است)، در مقابل ادی مورفی (Eddie Murphy)، را به اتمام رسانده است؛ این فیلم زندگی نگاره ای در مورد کمدین معروف: رودی ری مور (Rudy Ray Moore) است. تی. ال. همچنین از بازیگران Monster Hunt (شکار هیولا) هم هست که توسط پال دبلیو. اس. (Paul W. S.) به اقتباس از بازی ویدیویی Camcom ساخته شده است که کمپانی سونی در سال ۲۰۲۰ آن را اکران خواهد کرد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.