اولین تریلر فیلم My Spy با حضور دیو باتیستا در نقش مامور مخفی منتشر شد

4 April 2019 - 20:30

اولین تریلر فیلم My Spy با بازی دیو باتیستا (Dave Bautista) در نقش یک مامور مخفی ماهر و مرگبار منتشر شد. وقتی یک ماموریت طبق نقشه پیش نمی‌رود، جی‌جی (با بازی باتیستا) در شغلش نزول درجه پیدا کرده و مجبور می‌شود به عنوان مامور مخفی یک خانواده را زیرنظر بگیرد. اما حتی این ماموریت ساده هم طبق برنامه پیش نمی‌رود چون دختری ۹ساله (با بازی کلوئی کلمن (Chloe Coleman)) دست او را حین ماموریت رو کرده و کنترل او را در اختیار خودش می‌گیرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در اولین تریلر فیلم My Spy شاهد یک کمدی خانوادگی هستیم که یک مرد تنومند سرسخت را با کودکی باهوش کنار هم قرار داده و کاملا داستان واضح و مشخصی دارد. اگر نقش‌آفرینی آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) را در فیلم Kindergarten Cop «پلیس کودکستان» یا Jingle All the Way «جیرینگ جیرینگ ادامه‌دار» دیده باشید یا به بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson) در فیلم‌های Tooth Fairy «پری دندان»، مسابقه تا کوه جادوگران (Race to Witch Mountain) و The Game Plan «نقشه بازی» توجه کرده باشید این فیلم هم دقیقا به همان شکل است. My Spy هم امیدوار است با استفاده از محبوبیت باتیستا در کنار استعداد کلمن به موفقیت برسد.

پیتر سگال (Peter Segal) کارگردانی فیلم My Spy را براساس فیلمنامه‌ای از جان و اریک هوبر (Jon and Erich Hoeber) برعهده دارد. در این فیلم همچنین کن جئونگ (Ken Jeong) و کریستین شال (Kristen Schaal) حضور دارند.

فیلم My Spy اواخر سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.