دیوید هاربور از شایعات پیرامون Black Widow می‌گوید

5 April 2019 - 11:39

بنظر می‌رسد که بازیگران فیلم Black Widow «بیوه‌ی سیاه» از استودیو مارول در حال شکل گرفتن هستند و چند تن از بازیگران خانم و هوادار پسند در حال مذاکره برای پیوستن به پروژه هستند. دیوید هاربور (David Harbour)، بازیگری که اخیرا به این فیلم پیوسته است اما بنظر می‌رسد چشم‌انداز خاصی نسبت به نقشش در فیلم به ما داده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

از هاربور در مصاحبه‌ای با Entertainment Tonight در مورد گزارش‌هایی که از حضور او در فیلم مطرح است پرسیده شد که اوایل این هفته شدت گرفته بود. در حالی که ستاره‌ی سریال Stranger Things «چیزهای عجیب و غریب» و فیلم Hellboy «پسر جهنمی» به طور قطعی این اخبار را تایید نکرد، بنظر می‌رسد که حرف‌های زیادی برای گفتن در مورد استودیو مارول داشته است. وی گفت:

بله، من بسیار دوست دارم که در این فیلم بازی کنم. مارول باید به سرعت من را انتخاب کند. [اگر بخواهم چیزی را بازگو کنم] ببینید این چیزی است که باید بگویم. فیلم توسط این خانم کیت شورتلند (Kate Shortland) که یک کارگردان فوق‌العاده است هدایت می‌شود. او فیلمی به نام Lore را کارگردانی کرده است. او یک حرفه‌ای است پس واقعا هیجان انگیز خواهد بود که فیلم عمیق، واقعی و جذاب او را ببینیم. و بنابراین، بله، من به شدت از این فیلم ابرقهرمانانه هیجان‌زده هستم.

در حالی که جزئیات نقش هاربور در Black Widow هنوز مشخص نیست، این بازیگر از اینکه در نقش‌های قبلی ستاره‌ی فیلم‌ها بوده صحبت کرد و به طور بالقوه مشخص کرد که چه نقشی در فیلم خواهد داشت. هاربور توضیح داد:

بنظر می‌رسد فشار زیادی برای رفتن به باشگاه حس می‌شود. من از ورزش خوشم نمی‌آید، و باید به شما بگویم یک فعالیت مورد علاقه برای من نیست. من فقط از نشستن روی نیمکت لذت می‌برم. اما اکنون صحبت از ستاره‌ی فیلم اکشن سال است و این احتمالا به این معناست که باید در طول سالی که مشغول ساخت فیلم هستید، ورزش کنید. بله [ستاره‌ی فیلم بیوه‌ی سیاه یعنی اسکارلت جوهانسون] از من بیشتر روی فرم خواهد بود و این خوب است.

در فیلم Black Widow، جوهانسون نقش خود را از دنیای سینماتیک مارول بعنوان ناتاشا رومانوف (Natasha Romanoff) یا همان بیوه‌ی سیاه از سر می‌گیرد و در یک ماجراجویی که شایعه شده است در سال ۱۹۹۰ رخ خواهد داد، شرکت می‌کند. بازیگران این فیلم شامل فلورنس پوگ (Florence Pugh) و راشل ویسز (Rachel Weisz) به همراه اندر هالند (Andre Holland) هم می‌شوند. جوهانسون قبلا در یک مصاحبه و در مورد این فیلم خاطر نشان کرد:

این یک سوال بزرگ است. بله من محتوای در نظر گرفته شده در فیلم برای جایی که خودم و زندگی‌ام قرار دارد را دوست دارم. منظورم این است که من این نقش را برای مدت زمان طولانی بازی کرده‌ام. تقریبا می‌توان گفت ۸ سال یا بیشتر و تبدیل به یک زندگی برایم شده است. هم در دنیای حرفه‌ای و هم در دنیای شخصی.

او ادامه داد:

من عاشق ایفای نقش این شخصیت هستم و فکر می‌کنم این یک فرصت استثنایی برای نشان دادن بیوه در نقش یک زنی است که به خودش آمده است و تصمیم‌های مستقل و فعالانه‌ای برای خودش می‌گیرد که شاید برای اولین بار در زندگی‌اش این اتفاق می‌افتد. شما می‌دانید که او همیشه این امکان را نداشته است و بنابراین اگر این شرایط را قبول داشته باشیم بله من دوست دارم این کار را انجام دهم.

اما اگر در مورد دنیای سینماتیک مارول بخواهیم بگوییم، حتما می‌دانید که اکنون Captain Marvel «کاپیتان مارول» روی پرده‌ی سینما هاست و فیلم بسیار مورد انتظار Avengers: Endgame «انتقام جویان: پایان بازی» هم روز ۲۶ آوریل و همچنین Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» در پنجم جولای به اکران درخواهند آمد.

منبع: کامیک بوک

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.