مدت زمان پخش Avengers: Endgame رسما تایید شد!

5 April 2019 - 13:26

سرانجام کارگردانان فیلم Avengers: Endgame «انتقام جویان: نبرد ابدیت» به طور رسمی تایید کردند که عاقبت ۱۱ سال  فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول با ۲۲ فیلم چقدر طول می‌کشد. اخیرا گزارش‌هایی در این مورد منتشر شده بود که با یکسری تغییرات در تولید فیلم نهایتا اعلام شد که Avengers: Endgame سه ساعت و ۵۸ ثانیه طول خواهد کشید. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

جو رسو (Joe Russo) دستیار کارگردان فیلم «انتقام جویان: نبرد ابدیت» به وبسایت خبری ComicBook.com گفت:

من فکر می‌کنم این فیلم سه ساعت و پنجاه و هشت ثانیه باشد.

سپس با خنده گفت:

ما فقط تیتراژ را افزایش دادیم.

برادران روسو اکنون در لاس وگاس برای گرفتن جایزه‌ی کارگردانان سال در مراسم هر ساله‌ی CinemaCon هستند. روز چهارشنه، دیزنی در طول مراسمی که داشت برادران روسو را به روی صحنه نیاورد، اگرچه این استودیو تقریبا ۵ دقیقه از فیلم را لو داد. جو روسو گفت:

 در هر صورت ما حتی نمی‌دانستیم آنها می‌خواهند این را نشان دهند.

شایان ذکر است که جو روسو  نمی‌خواست هیچ سکانسی از فیلم لو برود.

در فوتیج منتشر شده‌ی CinemaCon برای فیلم Avengers: Endgame، یکی از چیزهایی که مشخص شد یک پویایی جالب بین ارتباط قهرمانان و شخصیت کاپیتان مارول یا همان بری لارسون (Brie Larson) بود. اولین ملاقات این قهرمانان در فیلم «پایان بازی» و در اولین لحظات این فیلم به وقوع خواهد پیوست. ارتباط پویا بین این قهرمانان دوست داشتنی، پس از اینکه تانوس (Thanos) با یک بشکن، نصف دنیا را به نابودی کشاند، چیزی است که برادران روسو به طور چشمگیری روی آن تمرکز کرده‌اند.

آنتونی روسو (Anthony Russo) گفت:

شما می‌توانید این را در تک تک فیلم‌هایی از دنیای سینماتیک مارول که من و جو ساخته‌ایم مشاهده کنید. ما به شدت متعهد به روایت داستان‌هایی هستیم که از پیش گفته شده‌اند. ما شدیدا متعهد به مسائلی هستیم که در فیلم Winter Soldier «سرباز زمستان» برای شخصیت‌هایمان اتفاق افتاد و منتهی به فیلم Civil War «جنگ داخلی» شد و شاکله‌ی ارتباط بین تونی (Tony) و استیو (Steve) را ایجاد کرد. به همین ترتیب ما به انتهای Infinity War «نبرد ابدیت» هم پایبندیم. کاری که ما می‌کنیم این است که هر شخصیت را دنبال کنیم تا مشخص شود چگونه جان سالم به در می‌برد و ارتباطش با اتفاقات پیش آمده چیست؟ هر کدام از شخصیت‌ها به تنهایی چگونه پیش می‌رود؟ با تیم چگونه پیش خواهند رفت؟ و چگونه بعنوان یک ابرقهرمان با شکست روبرو می‌شوند؟

آیا فکر می‌کنید این فیلم ۳ ساعت و ۵۸ ثانیه‌ای کافی است تا داستان انتقام جویان با تانوس و تمام دنیا را به اتمام برساند؟ بنظر شما باید این فیلم کوتاه‌تر باشد یا بلندتر؟ دقیقا چقدر؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید. لازم به ذکر است ۲۶ام آوریل Avengers: Endgame اکران خواهد شد.

منبع: کامیک بوک

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.