خلاصه داستان اپیزود Crime and Punishment سریال Supergirl منتشر شد

5 April 2019 - 16:00

در خلاصه داستان منتشرشده از اپیزود Crime and Punishment (جنایت و مکافات) سریال Supergirl «سوپرگرل»، این ابرقهرمان همراه با لینا لوتر به جزیره‌ی استرایکر می‌روند تا اطلاعاتی به دست آورند که می‌تواند باعث شکست برادر لینا یعنی لکس شود. البته این دو کار سختی در پیش دارند، چون لکس معماهای ماهرانه‌ای سر راه آن‌ها قرار داده تا مخصوصا لینا نتواند از رازهای او باخبر شود. با توجه به اینکه در اپیزودهای قبلی شاهد تلاش زیاد لکس برای کار روی این نقشه بوده‌ایم، و مقدار کمکی که به صورت مخفیانه به او شده است، متوقف کردن او در انجام کاری که قصدش را دارد کار بسیار دشواری خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جان کرایر در کنفرانسی خبری درباره‌ی بازی در نقش لکس لوتر به شوخی گفته بود:

این نقش کاملا با شخصیت من همخوانی دارد. از همکاری با کیتی مک‌گراث (Katie McGrath) خیلی خوشحالم و داستانی که آن‌ها برای این فصل در نظر گرفته‌اند را خیلی دوست دارم.

در خلاصه داستان اپیزود Crime and Punishment آمده است:

کارا (با بازی ملیسا بنویست (Melissa Benoist)) و لینا (با بازی کیتی مک‌گراث (Katie McGrath)) به منظور پیدا کردن اطلاعات برای شکست لکس به جزیره‌ی استرایکر سفر می‌کنند. در زندان، کارا سعی می‌کند با یک زندانی فضول به نام استیو (با بازی ویلی گارسون (Willie Garson)) دوست شود، که ممکن است از نقشه‌های لکس باخبر باشد. لینا در حال کار روی معماهایی است که لکس به منظور پیدا نشدن رد خودش به جای گذاشته است. در همین حین یک شورش در زندان رخ می‌دهد و کارا باید بدون افشا کردن هویت اصلی خودش به عنوان سوپرگرل این شورش را متوقف کند. کلی (با بازی آزی تسفای (Azie Tesfai)) جیمز (با بازی مکاد بروکس (Mehcad Brooks)) را متقاعد می‌کند برای رفع مشکل PTSD خودش با یک روانشناس ملاقات کند، و الکس (با بازی چایلر لی (Chyler Leigh)) با بن لاکوود (با بازی سم ویتور (Sam Witwer)) که برای شکست سوپرگرل سلاحی قدرتمند را دزدیده بود روبرو می‌شود. آنتونیو نیگرت (Antonio Negret) کارگردانی این اپیزود را براساس داستانی از راب رایت (Rob Wright) و فیلمنامه‌ای از لیندزی استرمن (Lindsay Sturman) برعهده دارد.

اپیزود Crime and Punishment سریال Supergirl در تاریخ ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت) از شبکه CW پخش خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.