کارگردان فیلم Bumblebee از احتمال حضور چارلی در دنباله‌ی این فیلم می‌گوید

5 April 2019 - 16:30

اگر قرار باشد دنباله‌ی مستقیمی برای فیلم Bumblebee «بامبلبی» آخرین فیلم فرنچایز Transformers «تبدیل‌شوندگان» ساخته شود، کارگردان این فیلم احتمال بازگشت چارلی (با بازی هیلی استاینفیلد (Hailee Steinfeld)) در آن دنباله را رد نمی‌کند. طبق گزارشات، دنباله‌ای برای این فیلم در دست توسعه قرار دارد و کریستینا هادسن (Christina Hodson) نویسنده‌ی فیلم قبلی گفته می‌داند قصد دارد داستان را به چه سمتی ببرد، اما فیلم اول تقریبا پایانی قطعی داشت و با پایان دادن به رابطه‌ی بامبلبی/ چارلی، این ربات تبدیل شونده را به دنبال سرنوشت خودش و ملاقات با آپتیموس پرایم فرستاد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی از تراویس نایت (Travis Knight) پرسیده شد آیا از این تصمیم برای پایان دادن به فیلم پشیمان است یا خیر، او اعتراف کرد این پایان غم‌انگیزی بوده، اما او مطمئن است این بهترین تصمیم برای پایان دادن به فیلم بوده است. نایت درباره‌ی احتمال بازگشت چارلی در دنباله‌ی این فیلم گفته است:

مطمئنم یک ذهن خلاق می‌تواند راهی برای برگرداندن این دو کنار هم پیدا کند، اما برای من همیشه مهم بود که این فیلم، حتی اگر آن را در فضای گسترده‌تری از افسانه‌ها و کامیک‌ها و کارتون‌ها و فیلم‌های دیگر این فرنچایز در نظر بگیریم، حرفی از خودش برای گفتن دارد. اینکه یک آغاز، یک میانه و یک پایان داشت و داستان آن کاملا واضح بود. وقتی به رابطه‎ی بین این دو شخصیت فکر می‌کردم هیچ راه دیگری برای پایان آن پیدا نکردم. آن‌ها باید در نهایت از هم جدا می‌شدند. این از آن نوع رابطه‌هاست که در آن یک نفر وارد زندگی شما شده و کل زندگی شما را تغییر می‌دهد. بامبلبی ماموریت خودش را پیش رو دارد و چارلی هم باید به زندگی خودش ادامه دهد. آن‌ها زندگی یکدیگر را تغییر دادند، اما بالاخره باید از هم جدا می‌شدند و این داستانی بود که من قصد بیان آن را داشتم. با اینکه تماشای آن‌ها کنار یکدیگر را خیلی دوست دارم، و از جدایی آن‌ها خیلی ناراحت شدم، اما این کار برای فیلم کاملا مهم و حیاتی بود.

فیلم Bumblebee در باکس‌آفیس افتتاحیه‌ی ضعیف‌تری نسبت به فیلم‌های Transformers داشت – البته نمره‌ی راتن تومیتوز این فیلم نسبت به آن فیلم‌ها حدود ۵۰٪ بیشتر بود و طرفداران همیشگی این فرنچایز از اینکه Bumblebee خیلی از مشکلات فرنچایز اصلی را برطرف کرده بود خوشحال بودند. این فیلم در کریسمس گذشته در کنار فیلم‌هایی مثل Aquaman «آکوامن» و Mary Poppins Returns «بازگشت مری پاپینز» اکران شد، بنابراین این شانس را نداشت تا افتتاحیه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری داشته باشد و در نهایت به فروش ۱ میلیارد دلاری برسد. اما با این وجود عملکرد خوبی داشت و توانست در باکس‌آفیس بین‌المللی به فروش ۴۶۴ میلیون دلاری دست پیدا کند.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.