جان چو در سریال لایواکشن Cowboy Bebop بازی می‌کند

5 April 2019 - 18:30

جان چو (John Cho) در لایو‌اکشن نتفلیکس، Cowboy Bebop، اقتباسی از انیمه وسترن فضایی، با بازی مصطفی شکیر (Mustafa Shakir)، دنیلا پیندا (Daniella Pineda) و الکس هسل (Alex Hassell) به هنرنمایی می‌پردازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

الکس گارسیا لوپز (Alex Garcia Lopez)، کارگردان قسمت‌هایی از سریال‌های Daredevil, Luke Cage و Cloak and Dagger دو قسمت اول این سریال ۱۰ قسمتی را کارگردانی خواهد کرد. کریستوفر یوست (Christopher Yost) قسمت اول را نوشته است.

جاش اپلبوم (Josh Appelbaum)، آندری نمک (Andre Nemec)، جف پینکر (Jeff Pinker) و اسکات رزنبرگ (Scott Rosenberg) شورانر و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

سریال Cowboy Bebop داستان ژانر ترکیبی درباره گروهی از شکارچیانی است که از گذشته خود فرار می‌کنند درحالیکه خلافکاران خیلی خطرناک سیستم خورشیدی را در فضاپیما خود، Bebop، شکار می‌کنند.

چو نقش اسپایک اسپیگل را بازی می‌کند که گاوچران باحالی با لبخند کشنده‌ و عقل و شعور خاص و استایل جالبی است. او با شریک پلیس سابق‌اش، جت، به سیستم خورشیدی سفر می‌کند و به دنبال خطرناک‌ترین خلافکاران و گیرایی و کاریزمای Jeet Kune Do است.

شکیر نقش Jet Black را ایفا می‌کند، یکی از چند افسر صادقی که در سیستم خورشیدی قبل از خیانتی است که همه چیز را از او گرفت و او را وارد زندگی کرد که به شکار خلافکاران روی آورده تا پول درآورد. جت کاپیتان Bebop و مشتاق جاز است. پیندا نقش Faye Valentine را بازی می‌کند، دزد فراموشکار و هنرمند برجسته، درحالیکه هاسل شریک تبهکار و سابق اسپیگل است که می‌خواهد او را بکشد.

شینیچیرو واتاناب (Shinichiro Watanabe)، کارگردان انیمه اصلی، مشاور سریال است.

مارتی ادلستین (Marty Adelstein) و بکی کلمنتس (Becky Clements) از Tomorrow Studios؛ یاسو میاکاوا (Yasuo Miyakawa)، ماسایوکی اُزاکی (Masayuki Ozaki) و شین ساساکی (Shin Sadaki) از Sunrise Inc. و تتسو فوجیمورا (Tetsu Fujimura) و متیو وینبرگ (Matthew Weinberg) دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

چو در سریال The Twilight Zone و فیلم Searching بازی کرده که نامزدی او برای دریافت جایزه Indie Spirit را به همراه داشت. او بزودی در داستان عاشقانه Tigertail ساخته الن ینگ (Alan Yang) و بازسازی The Grudge ظاهر می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.