حمایت مارک همیل صداپیشه‌ی شخصیت جوکر از بازی واکین فینیکس در فیلم Joker

5 April 2019 - 21:00

اولین تریلر فیلم موردانتظار Joker «جوکر» با بازی واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) و کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips) به تازگی منتشر شد و طرفداران دی‌سی از تماشای اولین تریلر این فیلم به شدت هیجان‌زده شدند. لیست کسانی که برای تماشای این فیلم لحظه‌شماری می‌کنند شامل کسی می‌شود که شاید بیشتر از بقیه حق نظر دادن درباره‌ی این شخصیت را دارد: مارک همیل‌ (Mark Hamill) که سال‌هاست صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اگرچه این بازیگر بیشتر برای بازی در نقش لوک اسکای‌واکر در فرنچایز Star Wars «جنگ ستارگان» شناخته می‌شود، اما همچنین صداپیشگی شخصیت جوکر را از سریال انیمیشنی Batman: The Animated Series تاکنون برعهده داشته است. او طی این سال‌ها در انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدیویی مختلفی صداپیشگی این شخصیت محبوب را برعهده داشته است. طبق نظر همیل، فیلم جدید Joker پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد. همیل با انتشار پستی از این فیلم و بازیگرش حمایت کرد:

یک شخصیت شرور و جذاب + یک بازیگر فوق‌العاده + یک نویسنده و کارگردان نابغه = به شدت منتظر تماشای این فیلم هستم!

در فیلم Joker واکین فینیکس در نقش آرتور فلک/ جوکر، زازی بیتز (Zazie Beetz) در نقش سوفی دوماند، رابرت دنیرو (Robert De Niro) در نقش ماری فرانکلین، برت کالن (Brett Cullen) در نقش توماس وین، فرانسیس کانروی (Frances Conroy) در نقش پنی فلک، مارک مارون (Marc Maron) در نقش تد مارکو، داگلاس هاج (Douglas Hodge) در نقش آلفرد پنی‌ورث، جاش پایس (Josh Pais) در نقش هویت وان، برایان تایری هنری (Bryan Tyree Henry)، برایان کالن (Bryan Callen)، شیا ویگهام (Shea Whigham) و گلن فلشلر (Glen Fleshler) حضور دارند.

فیلم Joker در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.