سریال The Mandalorian: انتشار جزئیاتی درباره‌ی شخصیت‌ها و لوکیشن‌های سریال

6 April 2019 - 09:30

داستان‌های سری Star Wars «جنگ ستارگان» در تاریخ ۴۰ ساله‌ی خودش به شکل‌های مختلفی روایت شده‌اند، از فیلم‌ها تا سریال‌های انیمیشنی تا رمان‌ها تا کامیک‌ها تا بازی‌های ویدیویی. یکی از بخش‌هایی که این فرنچایز تاکنون وارد آن عرصه نشده بود سریال تلویزیونی لایواکشن بود، که سریال The Mandalorian «ماندالوریان» قصد دارد این را تغییر دهد. جزئیات خیلی کمی درباره‌ی این سریال توسط لوکاس‌فیلم منتشر شده‌اند، که احتمالا قرار است این قضیه هفته‌ی آینده در مراسم جشن Star Wars که سریال The Mandalorian هم در آن پنلی دارد تغییر کند. به تازگی کاربری در سایت ردیت ادعا کرده جزئیات مختلفی درباره‌ی این سریال را کشف کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این منبع خبری که معمولا به دلیل افشاگری‌های درست خودش شناخته می‌شود ادعا کرده است که تاتویین لوکیشن اصلی سریال است و بسیاری از تصاویر لورفته از سریال هم در آن‌جا واقع شده‌اند. در تصاویر مختلفی که از این سریال لو رفته شاهد یک سیاره‌ی بیابانی هستیم، که حرف‌های این کاربر را تایید می‌کنند. او همچنین گفته است لوکیشن مهم دیگر سریال ترکیبی از سیاره‌های اندور و کاشیاک است.

مشهورترین فرد اهل ماندالوریان بوبا فت است که اولین بار در فیلم Star Wars: The Empire Strikes Back «جنگ ستارگان: امپراطوری ضربه می‌زند» در کنار چندین شکارچی گنج دیگر حضور داشت. این کاربر ادعا کرده برخی از این شخصیت‌های محبوب در این سریال هم حضور خواهند داشت.

بوسک، دنگار و زوکاس در این سریال حضور دارند و IG-88 یکی از شخصیت‌های اصلی داستان خواهد بود. این ربات یکی از شخصیت‌های اصلی و همکار ماندالوریان است. طرفداران شخصیت ۴-LOM از اینکه این کاربر حضور او را در سریال تایید نکرده ناراحت هستند، اما گفته شده شخصیت جینا کارانو (Gina Carano) یک شکارچی گنج دیگر است که برخوردهایی با شخصیت اصلی داستان خواهد داشت.

تعدادی از موجودات بیگانه هم در سریال حضور خواهند داشت که شامل جاواها و کلاتونیاها هستند. با اینکه وقایع سریال پس از Star Wars: Return of the Jedi «جنگ ستارگان: بازگشت جدای» و قبل از Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» رخ می‌دهند، اما قرار نیست شخصیت‌های مهمی مثل هان، لوک و لیا در این سریال حضور داشته باشند.

سریال The Mandalorian اواخر سال ۲۰۱۹ از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.