تجلیل از بازماندگان فصل نهم در تصویر جدید سریال The Walking Dead

6 April 2019 - 11:00

اکانت توئیتر سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» تصویری از پشت‌صحنه‌ی این سریال منتشر کرده که برخی از بازماندگان فصل نهم در آن حضور دارند، فصلی که یکشنبه‌ی گذشته با قسمت پایانی زمستانی تمام شد و در دو اپیزود پایانی خودش ۱۰ نفر از شخصیت‌های سریال را قربانی آلفا (با بازی سامانتا مورتون (Samantha Morton)) و زمزمه‌کنندگان کرد. ادامه‌ی این مطلب داستان فصل نهم سریال The Walking Dead را لو می‌دهد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اعضای حاضر در تصویر عبارتند از: کایلی فلمینگ (Cailey Fleming) در نقش جودیث، جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) در نقش نیگان، نورمن ریداس (Norman Reedus) در نقش داریل، کسیدی مک‌کلنسی (Cassady McClincy) در نقش لیدیا، کوپر اندروز (Cooper Andrews) در نقش جری، آوی نش (Avi Nash) در نقش صدیق، جاش مک‌درمیت (Josh McDermitt) در نقش یوجین، دانای گوریرا (Danai Gurira) در نقش میشون، آنتونی آزور (Antony Azor) در نقش آرجی، نادیا هیلکر (Nadia Hilker) در نقش مگنا، النور ماتسورا (Eleanor Matsuura) در نقش یومیکو، کاری پیتون (Khary Payton) در نقش شاه ازکیل، کری کیهیل (Kerry Cahill) در نقش دایان، راس مارکواند (Ross Marquand) در نقش آرون، ملیسا مک‌براید (Melissa McBride) در نقش کارول و نادین ماریسا (Nadine Marissa) در نقش نبیلا.

گرگ نیکوترو (Greg Nicotero) کارگردان اپیزود پایانی فصل نهم درباره‌ی اپیزود ماقبل پایانی که با افشایی شوکه‌کننده از سرهای قطع‌شده‌ی تارا (با بازی آلانا مسترسون (Alanna Masterson))، انید (با بازی کیتلین نیکون (Katelyn Nacon)) و هنری (با بازی مت لینتز (Matt Lintz)) که قلمروی زمزمه‌کنندگان را معین می‌کردند به پایان رسید گفته است:

تصمیم گرفتن درباره‌ی اینکه چه کسی زنده بماند و چه کسی بمیرد کار خیلی دشواری است. حتی در ابتدای این فصل، وقتی می‌دانستیم این سکانس پیش روی ماست، همه به کریستین سراتوس (Christian Serratos) بازیگر شخصیت رُزیتا و کاری می‌گفتند: سرهای روی نیزه در راهند! اما همه چیز درباره‌ی تاثیری است که این لحظات و مرگ‌ها روی شخصیت‌های دیگر دارند و آن‌ها را در داستان پیش می‌برند. درباره‌ی هنری و رابطه‌اش با کارول، داریل و ازکیل… دلیل مهمی برای از دست دادن او وجود دارد.

مرگ هنری باعث شد کارول و ازکیل از هم جدا شوند، که احتمالا موقتی است، و از دست دادن جیزس (با بازی تام پین (Tom Payne)) و رهبر موقتشان تارا به شهروندان آواره‌ی قلمروی پادشاهی اجازه داد این جامعه را که قبلا مگی (با بازی لورن کوهن (Lauren Cohan)) بر آن نظارت داشت به جای دیگری منتقل کنند، تغییری که در فصل دهم ادامه خواهد داشت.

نیکوترو در این باره گفته است:

درباره‌ی دیگر شخصیت‌ها، وقتی جیزس کشته شد تارا رهبری جامعه را به دست گرفت. به نظر می‌آمد او در رهبری این جامعه به موفقیت خواهد رسید. اما همه چیز حین پیشرفت داستان تغییر می‌کند که شامل شخصیت‌های مهم داستان هم می‌شود.

فصل دهم سریال The Walking Dead از ماه اکتبر (مهر) از شبکه AMC پخش خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.