عنوان رسمی فیلم جدید The Suicide Squad اعلام شد

6 April 2019 - 11:30

ساخته‌ی جیمز گان (James Gunn) رسما عنوان The Suicide Squad (جوخه انتحار) گرفت. گرچه این فیلم مرتبط با دنیای فیلم جوخه انتحار سال ۲۰۱۶ و با همان شخصیت‌هاست، دنباله این فیلم نخواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پیتر سافرن (Peter Safran) به کامیک‌بوک گفت:

این فیلم The Suicide Squad نامیده می‌شود، شزم! آن The Suicide Squad 2 نیست. جوابی برای این ندارم ولی خب، بله اسم فیلم The Suicide Squad است.

فیلم جوخه انتحار کاملا مرموز می‌ماند جز اینکه چند مورد درباره بازیگرانش منتشر شده است. جی کورتنی (Jai Courtney) و وایولا دیویس (Viola Davis) نقش‌های خود، کاپیتان بومرنگ و آماندا والر، را مجددا بازی می‌کنند. با این حال، شخصیت Deadshot را ادریس البا (Idris Elba) بجای ویل اسمیت (Will Smith) ایفا می‌کند. گان بعد از اخراج از فیلم نگهبانان کهکشان ۳ سراغ این پروژه آمد. او دوباره برای کارگردانی فیلم نگهبانان در اختیار گرفته شد اما اول جوخه انتحار را می‌سازد.

سافرن اظهار داشته:

فکر کنم هدفمان این باشه که به قهرمانان زمان بدهیم تا بدرخشند نه اینکه حس کنند باید در دنیای خاصی باشند. استودیو خیلی حمایت‌مون کرده و دی‌سی هم حمایت‌گر بوده تا نخواهیم عجله کنیم و شخصیت‌ها را به درستی معرفی کنیم و داستانی را بگوییم که مخاطب می‌خواهد از این شخصیت‌ها بشنود.

منبع: کامیک‌بوک

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.