جک وایت‌هال به بازیگران Mouse Guard پیوست

6 April 2019 - 12:30

جک وایت‌هال (Jack Whitehall)، کمدین هالیوودی به جمع بازیگران Mouse Guard، اقتباس فاکس از کمیک تحسین‌ شده استودیو Archaia/ Boom! می‌پیوندد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ادریس البا (Idris Elba)، اندی سرکیس (Andy Serkis)، توماس برادی-سنگستر (Thomas Brodie-Sangster) و سمسون کایو (Samson Kayo) به زودی جلوی دوربین این فیلم متحرک قرار می‌گیرد.

وی بل (Wes Bell)، فیلم‌ساز Maze Runner، پشت دوربین این فیلم برای فیلم‌برداری در ماه مه قرار می‌گیرد.

فیلم Mouse Guard براساس رمان کمیک و گرافیکی دیوید پیترسون (David Peterson) دنیای قرون وسطی را نشان می‌دهد و داستان موش‌هایی است که هم قسم شده‌اند تا از قلمرو خود دفاع کنند. دشمنان آن‌ها شکارچیانی مانند روباه‌ها و عقاب‌ها تا دیگر حیوانات هستند.

وایت‌هال نقش کنزی را بازی می‌کند، مسئول آرامی که اغلب با شخصیت کایو، سکسون، نگهبان رذل و غیر هوشیار، همراه است. این دو موج کمدی هان سولو و چوباکا دارند.

وایت‌هال استندآپ کمدی اجرا می‌کند و در دو فیلم کمدی انگلیسی، Fresh Meat و Bad Education بازی کرده است. او در Nutcracker و Four Realms ظاهر شده و به زودی در کنار دواین جانسون (Dwayne Johnson) و امیلی بلانت (Emily Blunt) در Jungle Cruise دیده می‌شود که ژوئیه ۲۰۲۰ اکران می‌گردد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.