کامل شدن تیم بازیگران سریال Defending Jacob

6 April 2019 - 14:54

به گزارش سایت خبری ددلاین، درست با آغاز فاز تولید در بوستون، سریال کوتاه و جدید Defending Jacob (دفاع از جکوب)، محصول کمپانی Apple، با افزودن بازیگرانی مثل چری جونز (Cherry Jones)، پابلو چریبر (Pablo Schreiber)، ساکینا جفری (Sakina Jaffrey)، و بتی گابریل (Betty Gabriel) تیم بازیگران خود را تکمیل نمود. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

سریال Defending Jacob که تریلر شخصیت-محور و پرکششی توصیف شده است، بر اساس رمان پرفروش لندی (Landay) می‌باشد که در سال ۲۰۱۲ توسط انتشارات Random House به چاپ رسید. این کتاب داستان پدری را روایت می‌کند که درگیر رسیدگی به اتهامی است که به پسرش زده‌اند و او را به عنوان یک قاتل ۱۴ ساله متهم کرده‌اند.

مارک بامبک (Mark Bomback) فیلم‌نامه این سریال را می‌نویسد. کمپانی‌های Paramount Television و Anonymous Content از تهیه‌کنندگان این سریال هستند. و مورتن تیلدوم (Morten Tyldum) هم کارگردان و تهیه کننده اجرایی سریال- در کنار ایوانز (Evans)- است.

کمپانی Warner Bros قبل تر از این‌ها قصد داشت که Defending Jacob را به یک فیلم سینمایی تبدیل کند اما هرگز آن را عملی نکرد.

میشل دوکری (Michelle Dockery) و جدن مارتل (Jaeden Martell) از دیگر بازیگران این سریال هستند. میشل دوکری را بیشتر به خاطر ایفای نقشش در درام تحسین شده Downton Abbey (دانتون ابی) از شبکه PBS می‌شناسند. جدن مارتل هم با بازی‌اش در درامدی St. Vincent (سنت وینسنت) در سال ۲۰۱۴ و هم‌چنین تریلر علمی-تخیلی Midnight Special (نیمه شب خاص) در سال ۲۰۱۶ به شهرت رسید، و در فیلم اقتباسی بسیار عالی IT (آن) در سال ۲۰۱۷ نقش اصلی را ایفا کرد، که قرار است در دنباله آن که ششم سپتامبر اکران می‌شود هم دوباره در همان نقش ظاهر شود.

جونز را هم بیشتر با نقش آفرینی اش در کارهای تلویزیونی می‌شناسند. به علاوه با نقش‌آفرینی در سریال اکشن جاسوسی ۲۴ (۲۴) دریافت جایزه امی را برای خود رقم زد. در حالی‌که در درام پلیسی و فانتزی کوتاه Awake (بیدار)، کمدی Transparent (آشکار)، و فیلم The Handmaid’s Tale (قصه ندیمه) هم بازی کرده است؛ که حضور در کار آخر نامزدی جایزه امی به عنوان بهترین بازیگر زن مهمان در یک درام را برایش به ارمغان آورد.

پس از سال‌ها فعالیت در نقش‌های تکرار شونده و حضور در سریال های کوتاه، چریبر نخستین نقش ماندگار خود را در درامدی Orange is the New Black (نارنجی مشکی دیگری است) از شبکه نتفلیکس بازی کرد که نامزدی جایزه امی به عنوان بهترین بازیگر مرد مهمان در یک سریال درام را برایش به ارمغان آورد. پس از آن هم در نقش اول کارهایی مثل بازسازی کوتاه Ironside (آیرونساید) از شبکه NBC، کمدی The Brink (آستانه) از شبکه HBO، و فیلم اقتباسی American Gods (خدایان آمریکا) حضور پیدا کرد.

گابریل هم با بازی در فیلم‌های بسیاری- محصول کمپانی Blumhouse Productions – به جایگاه واقعی خود در عرصه هنرپیشگی دست یافت. نخستین نقش آفرینی اش در سال ۲۰۱۶ در فیلم The Purge : Election Year (تصفیه: سال انتخابات) بود. سپس در تریلر تحسین شده Get Out (برو بیرون) به کارگردانی جوردن پیل (Jordan Peele) در سال ۲۰۱۷ در یک نقش کلیدی ظاهر شد. از جمله کارهای دیگرش می‌توان به حضور در تریلر ترسناک Unfriended: Dark Web (غیردوستانه: دارک وب) در سال ۲۰۱۸، تریلر اکشن Upgrade (آپگرید) به نویسندگی و کارگردانی لی وانل (Leigh Whannell)، فصل دوم سریال حماسی علمی-تخیلی اقتباسی و فوق‌العاده‌ West World (جهان غرب) از شبکه HBO، و بازسازی سریال آنتولوژی ترسناک و کلاسیک The Twilight Zone (منطقه گرگ و میش) از شبکه CBS All Access اشاره نمود.

و از جمله فعالیت‌های بازیگری جفری هم می‌توان از بازی‌اش در درام جنایی موفق Third Watch (سومین ساعت) از شبکه NBC، درام سیاسی موفق House of Cards (خانه پوشالی) از شبکه نتفلیکس، فیلم سوپر-نچرال Sleepy Hollow (شوالیه بی سر) از شبکه فاکس، تریلر Mr. Robot (آقای ربات) از شبکه USA، و سریال اکشن Timeless (بی زمانی) از شبکه NBC نام برد. وی برای نقش آفرینی در House of Cards نامزد دریافت جایزه SAG شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.