تاریخ آغاز تولید فصل دهم سریال The Walking Dead مشخص شد

6 April 2019 - 22:00

تولید فصل دهم سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» از ۶ مه (۱۶ اردیبهشت) آغاز خواهد شد. آنجلا کانگ (Angela Kang) شورانر فصل نهم همراه بازیگران نورمن ریداس (Norman Reedus)، ملیسا مک‌براید (Melissa McBride) و دانای گوریرا (Danai Gurira) ‌دوباره در فصل دهم در این سریال حضور خواهند داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل دهم که قرار است ماه اکتبر (مهر) پخش شود، آخرین فصل حضور گوریرا در این سریال است که احتمالا در فیلم‌های اسپین‌آف این سریال به اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) خواهد پیوست. اگرچه لینکلن سریال را به عنوان بازیگر ترک کرده، اما در فصل دهم کارگردانی اپیزودی را برعهده خواهد داشت. دیگر بازیگر سابق سریال که در فصل دهم کارگردانی یک اپیزود را برعهده دارد مایکل کادلیتز (Michael Cudlitz) بازیگر نقش آبراهام فورد است، که اپیزود Stradivarius از فصل نهم سریال را هم کارگردانی کرده بود.

فصل نهم که ۳۱ مارس در اولین اپیزود زمستانی خودش به پایان رسید، به بهترین فصل سریال از نظر منتقدان تبدیل شد: فصل نهم The Walking Dead به صورت کلی در سایت راتن تومیتوز نمره‌ی ۹۰٪ را کسب کرد. با وجود استقبال عالی از این فصل توسط منتقدین و مخاطبان، فصل نهم رکورد کمترین مخاطبان در پخش اصلی را در اپیزود ۱۵ و کمتر تماشاشده‌ترین قسمت پایانی یک فصل از این سریال را داشت.

در فصل دهم شاهد بازگشت شخصیت مگی با بازی لورن کوهن (Lauren Cohan) خواهیم بود که فصل نهم را به عنوان بازیگر ثابت ترک کرد. در فصل دهم شاهد ادامه‌ی درگیری بازماندگان با آلفا (با بازی سامانتا مورتون (Samantha Morton))، بتا (با بازی رایان هرست (Ryan Hurst)) و زمزمه‌کنندگان خواهیم بود، که در فصل نهم قربانیان زیادی از جمله جیزس (با بازی تام پین (Tom Payne))، تارا (با بازی آلانا مسترسون (Alanna Masterson))، انید (با بازی کیتلین نیکون (Katelyn Nacon)) و هنری (با بازی مت لینتز (Matt Lintz)) را کشتند.

کانگ درباره‌ی فصل دهم سریال گفته است:

در فصل دهم شاهد یک پرش زمانی خواهیم بود، البته نه به بزرگی پرش زمانی فصل قبل، اما زمستان به پایان رسیده و شخصیت‌ها در فضای احساسی متفاوتی قرار گرفته‌اند.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.