باکس‌آفیس هفتگی: Shazam! صدرنشینی را از Dumbo گرفت

7 April 2019 - 23:00

آخر این هفته شاهد اکران فیلم مورد انتظار Shazam! محصول برادران وارنر و نیو لاین بودیم که صدر جدول فروش داخلی و جهانی را از آن خود کرد درحالیکه فیلم Pet Sematary محصول پارامونت، دومین فیلم پر فروش هفته شد. هرچند The Best of Enemies محصول STX از حد انتظار پایین‌تر ظاهر شد. آوریل شروع پر قدرتی داشته، هرچند پایان این ماه شاهد اکران Avengers: Endgame خواهیم بود و چالش آوریل امسال با سال قبل مشخص می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم شزم! با فروش ۵۳.۴ میلیون دلاری خود و مجموع فروش ۵۶.۷ میلیون دلار توانست صدر جدول باکس‌آفیس هفتگی را از آن خود کند. این فیلم نظر منتقدین را به خود جلب کرده و امتیاز A از سینمااسکور گرفت و مخاطبین آن ۵۷ درصد مرد و ۵۵ درصد زن ۲۵ سال و بیشتر بودند.

افتتاحیه شزم! این فیلم را پشت فیلم Ant-Man مارول با ۵۷.۲ میلیون دلار قرار داد. Ant-Man در سال ۲۰۱۵ با افزایش فروش ۳.۱ برابر به فروش متوسط فیلم در دنیای گسترده دی‌سی دست یافت. این یعنی شزم! بیش از ۱۶۰ میلیون دلار فروش داخلی خواهد داشت.

در بازار بین‌المللی این فیلم ۱۰۲ میلیون دلار در ۷۹ بازار فروش داشته و ۱۹ آوریل در ژاپن اکران می‌گردد.‌ بیشترین فروش شزم! متعلق به چین با ۳۰.۹ میلیون دلار و سپس مکزیک با ۶.۲ میلیون دلار، انگلیس با ۵.۳ میلیون دلار، روسیه با ۵.۲ میلیون دلار، برزیل با ۵.۱ میلیون دلار، اندونزی با ۴.۱ میلیون دلار، کره با ۳.۹ میلیون دلار، استرالیا با ۳.۴ میلیون دلار، فرانسه با ۲.۸ میلیون دلار، تایوان با ۲.۷ میلیون دلار، تایلند با ۲.۲ میلیون دلار، مالزی با ۲ میلیون دلار، ایتالیا با ۲ میلیون دلار، اسپانیا با ۱.۷ میلیون دلار و آلمان با ۱.۴ میلیون دلار است. فروش کل فیلم در بازار جهانی ۱۵۸.۸ میلیون دلار است.

فیلم ترسناک Pet Sematary با فروش ۲۵ میلیون دلاری خود در افتتاحیه، توانست فراتر از حد انتظار ظاهر شده و رده دوم جدول را در اختیار بگیرد. این فیلم اقتباسی از رمان استفان کینگ است و امتیاز +C را از سینمااسکور دریافت کرد، درحالیکه ۵۲ درصد مخاطب زن و ۵۸ درصد مرد ۲۵ و بیشتر داشت.

اگر نگاهی به عقب بیندازیم، در سال ۲۰۱۳ فیلم Evil Dead با فروش ۲۵.۷ میلیون دلار در همچین زمانی، به فروش ۵۴ میلیون دلاری دست یافت. بازسازی هالووین در سال ۲۰۰۷ نیز ۲۶.۳ میلیون دلار فروخت و به فروش خالص ۵۴.۲ میلیون دلار دست یافت، درحالیکه بازسازی The Amityville Horror در سار ۲۰۰۵ افتتاحیه ۲۳.۵ میلیون دلاری و فروش خالص ۶۵ میلیون دلار داشت.

فیلم Pet Sematary در بازار بین‌المللی توانسته در ۴۶ بازار، ۱۷.۳ میلیون دلار بفروشد. این فیلم، ۳.۱ میلیون دلار در روسیه، ۲ میلیون دلار در بریتانیا و مکزیک و ۱.۵ میلیون دلار در آلمان فروخته است. ۹ مه افتتاحیه آن در فرانسه و سپس کره است.

مدال برنز فروش هفتگی هم به فیلم Dumbo دیزنی می‌رسد که با افت ۶۰ درصدی در هفته دوم اکران، ۱۸.۲ میلیون دلار فروخته و به مجموع فروش داخلی ۷۶ میلیون دلار دست یافته است. این فیلم با بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری ساخته شده و همانند Alice Through the Looking Glass در سال ۲۰۱۶ در هفته دوم افت کرده است.

در بازار بین‌المللی این فیلم ۳۹.۶ میلیون دلار در ۵۵ بازار فروخته و به مجموع فروش ۱۳۷.۵ میلیون دلار دست یافته و فروش خالص آن ۲۱۴ میلیون دلار شده است.

فیلم‌های هفته آینده

هفته آینده شاهد اکران گسترده فیلم Missing Link در بیش از ۳۵۰۰ سینما، Hellboy محصول لاینزگیت در بیش از ۳۲۰۰ سینما، کمدی Little محصول یونیورسال در بیش از ۲۶۰۰ سینما و Aviron در تقریبا ۲۰۰۰ سینما خواهیم بود.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش هفتگی را از قسمت زیر مشاهده کنید:

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.