اولین کلیپ رسمی فیلم Avengers: Endgame منتشر شد

8 April 2019 - 22:30

ما در پایان بازی هستیم. فقط دو هفته تا اکران فیلم Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» باقی مانده، که پایانی برای داستانی است که از سال ۲۰۰۸ با فیلم Iron Man «مرد آهنی» آغاز شده بود. حالا پس از ۱۱ سال و با ۲۱ فیلم، همه چیز به اینجا ختم می‌شود، واقعه‌ای سینمایی که طرفداران واقعا نمی‌توانند بیش از این منتظر آن بمانند. طرفداران قبل از اینکه اولین تریلر Avengers: Endgame منتشر شود برای انتشار آن التماس می‌کردند، و حالا عده‌ی زیادی برای اینکه جزو اولین نفراتی باشند که این فیلم را در سینماها تماشا می‌کنند چندین هزار دلار پرداخته‌اند. هیجان طرفداران برای این فیلم به شدت بالاست و مارول هم این را می‌داند، بنابراین این استودیو در حال آماده شدن برای اکران این فیلم است. امروز دقیقا یک روز پس از کنفرانس خبری Avengers: Endgame، مارول اولین کلیپ رسمی این فیلم را منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این کلیپ، همان ویدیویی است که قبلا در چندین کنفرانس خبری به نمایش درآمده بود. در آن شاهد بسیاری از انتقام‌جویان باقی‌مانده در کنار کاپیتان مارول هستیم که در حال نقشه کشیدن برای رویارویی با تانوس هستند. اگرچه ابتدا بروس بنر را می‌بینیم که در انجام این کار تردید دارد، کارول دنورز خیلی سریع ماموریت آن‌ها را اعلام می‌کند. صحبت از سنگ‌های بینهایت می‌شود و کاپیتان مارول ناگهان می‌گوید: پس بریم اونا رو به دست بیاریم.

نقشه‌ی او این است که آن‌ها مستقیما با تانوس درگیر شوند، و کاپیتان آمریکا هم با او موافق است. او می‌داند این شاید تنها راه برای شکست تانوس و بازگرداندن تمام افرادی که به خاطر بشکن تانوس کشته شدند باشد.

این باعث می‌شود مکالمه به سمتی برود که رودی از کاپیتان مارول بپرسد، اگر او اینقدر پرقدرت است و فکر می‌کند می‌تواند تانوس را شکست دهد، چرا تا حالا خودش را نشان نداده است. او پاسخ می‌دهد سیاره‌های دیگری در دنیا هستند که انتقام‌جویان را در اختیار ندارند، و به کسی نیاز دارند تا از آن‌ها محافظت کند.

این کلیپ با صحنه‌ای از تریلر Avengers: Endgame به پایان می‌رسد، که در آن ثور سلاح خودش یعنی استورم‌بریکر را دقیقا کنار سر کاپیتان مارول فرا می‌خواند، تا ببیند آیا او می‌ترسد یا خیر. البته که او نمی‌ترسد و این باعث می‌شود ثور بگوید: من از این یکی خوشم میاد.

فیلم Avengers: Endgame در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.