سریال اسپین‌آف جدید The Walking Dead سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد

8 April 2019 - 23:00

شبکه‌ی AMC سریال اسپین‌آف جدید The Walking Dead «مردگان متحرک» که تمرکزش روی دو شخصیت اصلی زن است را معرفی کرد. این پروژه‌ی بدون نام که قرار است سال ۲۰۲۰ پخش شود، سومین سریال تلویزیونی در فرنچایز The Walking Dead است. تولید این سریال تابستان امسال در ویرجینیا آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اسکات ام. گیمپل (Scott M. Gimple) سازنده‌ی سریال در این باره گفته است:

نمایش بخش ناشناسی از دنیای The Walking Dead با داستانی جدید به مخاطبان روش جالبی برای تجلیل از یک دهه با مردگان بودن در تلویزیون و ۱۵ سال همراهی با کامیک‌های عالی رابرت کرکمن (Robert Kirkman) است. مت نگرته (Matt Negrete) یکی از بهترین نویسندگان و تهیه کنندگان در تاریخ The Walking Dead است – از اینکه قرار است با همکاری او داستان‌های گفته نشده‌ی این دنیا را بیان کنیم خیلی خوشحالم. ما با این سریال اولین گام خود به سمت دنیایی گسترده‌تر را خواهیم برداشت.

این سریال اسپین‌آف ۱۰ اپیزوده توسط گیمپل و مت نگرته ساخته می‌شود که نگرته همچنین شورانر این سریال است. در این سریال داستان دو شخصیت اصلی زن را خواهیم دید که تمرکز آن روی اولین نسل در حال بلوغ در این دنیای آخرالزمانی است. برخی از آن‌ها به قهرمان تبدیل می‌شوند. برخی از آن‌ها به افرادی شرور تبدیل می‌شوند. در پایان، همه‌ی آن‌ها برای همیشه تغییر می‌کنند.

نگرته در این باره گفته است:

من به شدت برای اینکه عضوی از این سریال جدید هستم که در دنیای The Walking Dead جریان دارد خوشحالم. نویسندگی و تهیه کنندگی این سریال اریجینال آرزوی من بوده و به همکاری با اسکات و تمام عوامل سریال افتخار می‌کنم. شدیدا منتظرم تا طرفداران این فرنچایز هرچه زودتر این سریال جدید را تماشا کنند.

سریال The Walking Dead براساس سری کامیک‌بوکی نوشته‌ی رابرت کرکمن همچنان پرمخاطب‌ترین سریال درام بین مخاطبان ۱۸ تا ۴۹ ساله است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.