کارگردان Godzilla vs. Kong: پایان فیلمبرداری در استرالیا!

9 April 2019 - 10:07

Godzilla: King of the Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» اواخر همین بهار بسیاری از کایجوهای معرفی توهو (Toho) را به دنیای هیولاها می‌آورد اما در حالی که این مبارزه‌ها بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود اما زمان بزرگترین نبرد هنوز نرسیده است. دنیای هیولاها ساخته شده است تا نبرد بین گودزیلا و کینگ کونگ را شاهد باشد و اکنون در پایان این چهارگانه، نبرد گودزیلا و کونگ، وارد فاز جدید شده است. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

آدام وینگارد (Adam Wingard) کارگردان Godzilla vs. Kong در یک پست اینستاگرامی اتمام فیلمبرداری را در استرالیا تبریک گفت که شما در زیر شاهد این پست خواهید بود:

تولید این پایان بزرگ مقداری هم اسرار آمیز بوده است و پیرامون این دنباله همچنان سوالات زیادی مطرح است. انتظار می‌رود که اسپویل‌هایی از اتفاقات فیلم Godzilla: King of the Monsters بعنوان نتیجه‌گیری اتفاقات این چند صورت بگیرد. حتی هنوز مشخص نیست که فیلمبرداری بصورت کامل تمام شده است یا خیر؟

این می‌تواند تنها تبریکی برای پایان فیلمبرداری در فاز استرالیا یا فازهایی دیگر در پروژه باشد. اما در هر صورت این تبریک یعنی یک قدم به اینکه واقعا نبرد گودزیلا و کونگ را ببینیم نزدیک شده‌ایم.

Godzilla vs. Kong اکنون قرار است تا در ۱۳ مارس ۲۰۲۰ به اکران دربیاید. این فیلم توسط آدام وینگارد کارگردانی شده و بر اساس داستانی از تری روسیو (Terry Rossio) و توسط الکس گارسیا (Alex Garcia) تهیه شده است. در این فیلم بازیگرانی مثل میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، اکساندر اسکارسگارد (Alexander Skarsgard)، ربکا هال (Rebecca Hall)، شان اوگوری (Shun Oguri)، لنس ردیک (Lance Reddick)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry)، ایزا گونزالز (Eiza Gonzalez)، جسیکا هنویک (Jessica Henwick)، جولیان دنیسون (Jessica Henwick)، کایل چندلر (Kyle Chandler) و دمین بیچیر (Damien Bichir) بازی خواهند کرد.

Godzilla vs. Kong به طور رسمی بصورت زیر توصیف شده است:

در زمانیکه هیولاها به زمین پا گذاشتند، مبارزه‌ی بشریت برای آینده‌اش گودزیلا و کونگ را در یک مصافی قرار داد که ما شاهد نبرد دو ابرقدرت با قدرت‌های طبیعی بر روی زمین هستیم.

هواداران به زودی در فیلم Godzilla: King of the Monsters که در روز ۳۱ ام ماه مه اکران می‌شود، شاهد آن خواهند بود که چه چیزی به نبرد گودزیلا و کونگ می‌انجامد. این فیلم توسط مایکل داگرتی (Michael Dougherty) کارگردانی شده است و در آن میلی بابی براون، ورا فارمیگا (Vera Farmiga)، سالی هاوکینز (Sally Hawkins)، کایل چندلر، اوشی جکسون جونیور (O’Shea Jackson Jr)، کن واتاناب (Ken Watanabe)، بردلی وایتفورد (Bradley Whitford) و بسیاری استعداد دیگر بازی خواهند کرد.

منبع: کامیک بوک

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.