هنری گایدن دنباله Shazam! را می‌نویسد

9 April 2019 - 13:00

فیلم جدید استودیو نیو لاین با ۵۳.۵ میلیون دلار پیشتاز فروش داخلی است درحالیکه بنا بر گزارش هالیوود ریپورتر دنباله این فیلم رسما در دست ساخت است. هنری گایدن (Henry Gayden) که فیلم‌نامه اصلی را قلم زده، سری بعدی Shazam! به کارگردانی دیوید اف. سنبرگ (David F. Sandberg) و تهیه کنندگی پیتر سفران (Peter Safran) را می‌نویسد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پیش‌بینی‌های زیادی درباره ساخت دنباله شزم! در این مدت صورت گرفت و کامئوهای زیادی از قهرمانان این دنیا روی صحنه رفتند. دواین جانسون (Dwayne Johnson) در فیلم سولو خود ایفاگر نقش تبهکار شزم، بلک آدام، است و با این قهرمان قطعا مواجه می‌شود.

شزم درباره نوجوانی به نام بیلی باتسون است که تبدیل به قهرمان بزرگسالی با بازی زاکاری لوی (Zachary Levi) می‌شود و با کمک برادر خوانده‌اش، با دکتر سیوانا (Dr. Sivana) تبهکار مقابله می‌کند. این فیلم توانسته مخاطبین جوان بسیاری را به خود علاقمند سازد، که بیش از نیمی از آن‌ها زیر ۲۵ سال هستند و یک سوم آن‌ها زیر ۱۷ سال دارند.

گایدن قبلا فیلم‌نامه فیلم Earth to Echo را در سال ۲۰۱۴ نوشته بود و سر کار فیلم علمی‌تخیلی Last Human فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.