درو گودارد فیلم‌نامه‌ای به اقتباس از رمان گرافیکی Sabrina خواهد نوشت

9 April 2019 - 17:34

درو گودارد (Drew Goddard) در حال طراحی پروژه‌ای جدید به اقتباس از رمان گرافیکی نیک درناسو (Nick Drnaso) به نام Sabrina (سارینا) است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

کمپانی‌های New Regency و RT Features که در فیلم‌های جدید  Ad Astra (به سوی ستارگان) و The LighthouseL (فانوس دریایی) با یکدیگر همکاری کرده‌اند، در پشت این پروژه نیز حضور دارند. پروژه‌ای که گودارد فیلم‌نامه نویسی و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد و به دنبال کارگردانی آن هم هست.

طرح داستان این پروژه روایت‌گر داستان مرد غمگینی است که عشقش، سابرینا، ناپدید شده است. وقتی که یک ویدیوی هولناک به طرز ناشناس و مبهمی به منابع خبری فرستاده می‌شود و گم شدن سابرینا را منتشر می‌کند، این مرد پیش دوست قدیمی‌اش- که کارشناس ناظر نیروی هوایی است و درگیر یک ازدواج ناموفق هم هست- می‌رود تا با او زندگی کند. وقتی‌که رسانه های اجتماعی و خبری در عرض ۲۴ ساعت این داستان گم شدن را پوشش می‌دهند، تروریست‌های یک توطئه خصمانه، این دو مرد را هدف گرفته و درکشان از حقیقت و اعتمادشان به یکدیگر را به خطر می‌اندازند.

در لیست بلند بالای رمان های گرافیکی کاندید دریافت جایزه Man Booker Prize، رمان سابرینا اولین رمان گرافیکی برنده اعلام شد.

علاوه بر گودارد، رودریگو تکسیرا (Rodrigo Teixeira) از کمپانی RT Features و آرنون میلچان (Arnon Milchan) از کمپانی New Regency، از تهیه کنندگان دیگر پروژه هستند. کمپانی New Regency هم سرمایه‌گذار این پروژه خواهد بود.

گودارد را بیشتر به خاطر فیلم The Martian (مریخی)- که نامزد جایزه اسکار شد- می‌شناسند. او فیلم‌نامه این کار را به اقتباس از رمان پرفروش اندی ویر (Andy Weir) نوشت. اخیراً هم فیلم Bad Times at the El Royale (اوقات بد در ای ال رویال) را نوشته است، کارگردانی کرده است، و تهیه کنندگی نیز کرده است. ساخت فیلم Cabin in the Woods (کلبه ای در جنگل) در سال ۲۰۱۲، نخستین تجربه کارگردانی فیلم سینمایی او به شمار می‌رود. و از جمله کارهای تلویزیونی او می‌توان به Buffy the Vampire Slayer (بافی قاتل خون‌آشام ها)، Lost (گمشده)، و The Good Place (جای خوب) اشاره کرد. او در ماه گذشته هم با استودیو ۲۰th Century Fox TV قرار داد سنگینی امضا کرده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.