اشاره‌ی جکی چان و کریس تاکر به احتمال تولید فیلم Rush Hour 4

9 April 2019 - 23:30

طرفداران مدت‌هاست منتظر همکاری دوباره‌ی شخصیت‌های جیمز کارتر و یانگ لی در یک ماجراجویی اکشن جدید در سینما هستند و پس از سال‌ها بحث و گفتگو، به نظر می‌آید کریس تاکر (Chris Tucker) و جکی چان (Jackie Chan) با عکسی مشترک به احتمال ساخت Rush Hour 4 «ساعت شلوغی ۴» اشاره کرده‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تاکر ۴۷ ساله تصویری در اینستاگرام منتشر کرد که در آن کنار چان همبازی ۶۵ ساله‌ی خودش ایستاده، و در حالی که این تصویر عنوانی ندارد، این دو دست‌های خود را دور گردن یکدیگر انداخته و عدد چهار را نشان می‌دهند، که ممکن است حاکی از تولید چهارمین فیلم این فرنچایز باشد.

چان و تاکر در سال ۱۹۹۸ با اولین فیلم این فرنچایز مخاطبان زیادی را خوشحال کردند. دومین فیلم سال ۲۰۰۱ و سومین فیلم سال ۲۰۰۷ اکران شد، که سه تای آن‌ها در کنار هم به فروشی ۸۵۰ میلیون دلاری دست یافتند. سال ۲۰۱۲ شایعات زیادی درباره‌ی فیلم چهارم این فرنچایز شنیده شد، اما به نتیجه‌ای نرسید. سال گذشته، جکی چان درباره‌ی احتمال تولید Rush Hour 4 گفت:

طی ۷ سال گذشته، فیلمنامه‌های زیادی را رد کرده‌ایم. دیروز، با هم به توافق رسیدیم… آن‌ها در حال بازنویسی فیلمنامه هستند. سال آینده احتمالا تولید فیلم آغاز خواهد شد. البته اگر کریس تاکر با این کار موافقت کند. الان مسئله‌ی پول نیست. مسئله‌ی داشتن زمان کافی برای تولید فیلم است. همیشه به کریس تاکر می‌گویم قبل از اینکه پیر شویم باید Rush Hour 4 را بسازیم.

اگر قرار باشد فیلم Rush Hour 4 ساخته شود، کارگردان جدیدی برای آن انتخاب خواهد شد، چون کارگردان سه‌گانه‌ی اصلی یعنی برت رتنر (Brett Ratner) با اتهامات اخلاقی روبرو شده و استودیوی برادران وارنر او را اخراج کرده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.