اولین تریلر انیمیشن The Addams Family: بازگشت شخصیت‌های کلاسیک!

10 April 2019 - 00:00

کمپانی MGM اولین تریلر ریبوت انیمیشنی The Addams Family «خانواده‌ی آدامز» را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت شخصیت‌های کلاسیک خلق شده توسط چارلز آدامز (Charles Addams) هستیم. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کانرد ورنون (Conrad Vernon) و گرگ تیرنان (Greg Tiernan) کارگردانی این انیمیشن را با صداپیشگی اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، شارلیز ترون (Charlize Theron)، کلوئی گریس مورتس (Chloë Grace Moretz)، فین ولفهارد (Finn Wolfhard)، نیک کرال (Nick Kroll)، بت میدلر (Bette Midler)، السی فیشر (Elsie Fisher) و الیسون جنی (Allison Janney) برعهده دارند.

مورتیشیا (با صدای ترون) که خودش را فدای همسر و فرزندانش کرده، عضوی از خانواده است که آن‌ها را دور هم جمع کرده است. گومز (با صدای آیزاک) که عاشق همسرش است، در اجرای نقشه‌ای شیطانی که خودش طراحی کرده خیلی مصمم است. ونزدی (با صدای مورتس) دختر نوجوانی شرور و نابغه با موهای بلند و هوش زیاد است. پاگزلی (با صدای ولفهارد) پسر ۱۰ساله‌ای ترسناک است که به هر کار شرورانه‌ای که بتواند انجام دهد علاقه دارد. عمو فستر (با صدای کرال) مردی شاد و خوشحال است که دوست دارد به هر روشی آشوب به وجود آورد. مادربزرگ (با صدای میدلر) همیشه در حال پختن شیرینی‌هایی شبیه خفاش و اسکلت برای نوه‌های خودش است. مارگو (با صدای جنی) یک مجری تلویزیونی کمالگرا و دشمن خانواده‌ی آدامز است.

انیمیشن The Addams Family در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.