کامیلا کابیو نقش سیندرلا را در بازسازی جدید Cinderella بازی خواهد کرد

10 April 2019 - 13:00

دنیای کامیلا کابیو (Camila Cabello) دیگر مثل گذشته نخواهد بود. این خواننده و ترانه‌سرای نامزد جایزه‌ی گرمی قرار است برای اولین بار در یک فیلم سینمایی حضور پیدا کند. او قرار است در بازسازی فیلم Cinderella «سیندرلا» به کارگردانی کی کانن (Kay Cannon) سازنده‌ی فیلم Blockers «بازدارندگان» نقش اصلی را بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کابیو نه تنها در این فیلم محصول سونی بازی خواهد کرد، بلکه در بخش موزیکال فیلم هم نقش مهمی خواهد داشت.

ایده‌ی ساخت یک بازسازی برای داستان Cinderella ریشه در ایده‌ی اریجینالی از جیمز کوردن (James Corden) مجری برنامه‌ی شبانگاهی The Late Late Show with James Corden «شو آخر آخر شب با جیمز کوردن» دارد. کوردن تهیه کنندگی این فیلم را همراه لئو پرلمن (Leo Pearlman) برعهده دارد.

هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم مشخص نیست، اما این فیلم قرار است بازگویی مدرنی از قصه‌ی سنتی دختری یتیم با یک مادر ناتنی بدجنس باشد، و داستان آن برای جذابیت بیشتر به صورت موزیکال روایت خواهد شد.

کانن برای نویسندگی فیلم‌های Pitch Perfect «آوازخوان حرفه‌ای» شناخته می‌شود و کارش را با سریال ۳۰Rock آغاز کرد که برای او سه نامزدی جایزه امی را به ارمغان آورد. او با فیلم کمدی موفق Blockers اولین کارگردانی سینمایی خودش را تجربه کرد.

کابیو که در کوبا متولد شده، عضوی از گروه دخترانه‌ی Fifth Harmony «فیفت هارمونی» بود و سپس از این گروه جدا شد. او با ترانه‌ی Havana «هاوانا» و اولین آلبوم خودش به نام Camila که به موفقیت‌های زیادی رسید خودش را بیش از پیش به همگان معرفی کرد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.