انتخاب اما کورین بازیگر تازه‌کار برای بازی در نقش شاهدخت دایانا در سریال The Crown

10 April 2019 - 13:30

نتفلیکس اعلام کرد اما کورین (Emma Corrin) بازیگر تازه‌کار نقش بانو دایانا را در فصل چهارم سریال The Crown «تاج» قبل از تبدیل شدن این بانو به شاهدخت ولز بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اولین تجربه‌ی سینمایی کورین به نام Misbehaviour «بدرفتاری» درامی تاریخی درباره‌ی گروهی از زنان عضو جنبش آزادی زنان است که در سال ۱۹۷۰ قصد داشتند مراسم دوشیزه دنیا را مختل کنند. کورین همچنین اولین حضور تلویزیونی خودش در آمریکا را با بازی در سریال Pennyworth «پنی‌ورث» پیش‌درآمد داستان بتمن تجربه خواهد کرد.

کورین در این باره گفته است:

از پیوستن به فصل چهارم سریال The Crown بسیار خوشحال و مفتخرم. از همان اپیزود اول عاشق این سریال شدم و اینکه حالا قرار است خودم در آن بازی کنم برای من باورکردنی نیست. شاهدخت دایانا یک سمبل بود، و تاثیر او روی دنیا همچنان قابل مشاهده است. اینکه بتوانم زندگی او را از طریق داستان پیتر مورگان بررسی کنم یک فرصت فوق‌العاده است، و امیدوارم بتوانم به بهترین شکل این کار را انجام دهم.

پیتر مورگان نیز در این باره گفته است:

اما کورین استعداد فوق‌العاده‌ای است که وقتی او را در نقش دایانا اسپنسر تصور کردیم کاملا ما را مبهوت خودش کرد. علاوه بر داشتن معصومیت و زیبایی شاهدخت دایانا، او همچنین دارای پیچیدگی خاصی برای به نمایش گذاشتن یک زن شگفت‌انگیز است که از یک نوجوان ساده به یکی از زنان نمادین نسل خودش تبدیل شد.

در فصل سوم The Crown شاهد تغییر گروه بازیگران سریال بودیم. اولیویا کلمن (Olivia Coleman)، هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter)، بن دنیلز (Ben Daniels) و توبایاس منزیس (Tobias Menzies) در فصل سوم این سریال به جای بازیگران دو فصل قبلی ایفای نقش کردند.

سریال اریجینال The Crown محصول نتفلیکس داستان وقایع پیش‌آمده در زندگی شخصی ملکه الیزابت دوم را روایت می‌کند. این سریال براساس نمایش موفقی به نام The Audience و توسط پیتر مورگان (Peter Morgan) ساخته شده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.