خلاصه قسمت اول Supergirl منتشر شد

25 September 2016 - 21:00

اگرچه Supergirl توسط تهیه‌کننده دیگر سریال‌های دنیای DC ساخته شد، ولی در پاییز سال ۲۰۱۵ به امید دست‌یابی به امتیازات بالا، از شبکه CBS پخش شد. با شکست سریال (حداقل از نظر امتیاز)، CBS ساخت ادامه سریال را به شبکه The CW واگذار کرد، جایی که دیگر سریال‌های دنیای DC مانند Arrow ،The Flash و Legends of Tomorrow در آن جریان دارند. در نتیجه این انتقال، بسیاری از طرفداران امید به کراس‌اُورهای فراوان دارند که سازندگان و تهیه‌کنندگان سریال بارها قول آن را داده‌اند. همچنین بسیاری منتظرند تا ببیند که نویسندگان چگونه دنیای کارا دنورس (با بازی ملیسا بنویست) را با دنیای دیگر قهرمانان تلفیق خواهند کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی دیگر از اتفاقات مهم که قرار است در فصل دوم این سریال شاهدش باشیم، اضافه شدن پسرعموی قدرتمند Supergirl یعنی کلارک کنت با بازی تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin) به سریال است. اگرچه مرد پولادین در فصل اول سریال نیز وجود داشت ولی طرفداران هرگز او را به طور رسمی ملاقات نکردند. این موضوع در فصل دوم دچار تغییر خواهد شد، جایی که هوچلین قرار است در دو قسمت از فصل جدید به مقابل دوربین برود. حال، خلاصه رسمی منتشر شده، جزئیات جدیدی را در رابطه با ورود این قهرمان به شهر National City در اختیار ما قرار می‌دهد.

The CW خلاصه قسمت آغازین این سریال با نام The Adventures of Supergirl «ماجراجویی‌های سوپرگرل» را منشتر کرد که در آن به شبکه جدید سریال، همکاری سوپرگرل و کلارک کنت و همچنین به پاد (سفینه فضایی تک نفره) ناشناسی که در قسمت آخر فصل اول بر روی زمین سقوط کرد، اشاره شده‌است :

The CW قهرمانی جدید دارد و او در کنار خود سوپرمن را خواهد داشت. وقتی تهدیدی جدید نشنال سیتی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، کارا یا همان سوپرگرل با همکاری پسرعمویش کلارک کنت (تایلر هوچلین)، برای رفع آن وارد عمل می‌شوند. کارا از اینکه یکی از بستگانش با او در نشنال سیتی همراه است احساس خوشحالی می‌کند ولی این موضوع باعث می‌شود آلکس کمی احساس تنهایی بکند. در عین حال، هنک و سوپرگرل از دیدن پادی که به تازگی به زمین برخورد کرده‌است شگفت‌زده هستند. گلن وینتر (Glen Winter) کارگردانی این قسمت را برعهده داشته‌است و گرگ برلانتی (Greg Berlant) و اندرو کریزبرگ (Andrew Kreisberg) داستان آن را نوشته‌اند.

supergirl-melissa-benoist-superman-tyler-hoechlin-the-cw

اگرچه خبر همکاری کلارک و سوپرگرل در این خلاصه باز هم به هیجان طرفداران اضافه می‌کند ولی در حقیقت هیچ اطلاعات جدیدی را در مورد داستان بروز نمی‌دهد. سازنده سریال اندرو کریزبرگ، قبلا اعلام کرده بود که علت همکاری این دو ابرقهرمان ظهور شروری جدید به نام متالو است که محصول سازمان پروژه دولتی کادموس است. اگرچه خلاصه منتشر شده این موضوع را تصدیق نمی‌کند ولی به اندازه کافی برای طرفداران تا شروع پخش سریال در ماه اکتبر، شبهه ایجاد می‌کند.

به‌علاوه در خلاصه منتشر شده، می‌بینیم که اشاره‌ای به پاد سقوط کرده در انتهای فصل اول شده‌است، که از قبل می‌دانیم نهایتا به معرفی شخصیت Daxamite Mon-El با بازی کریس وود (Chris Wood) خواهد انجامید. این کاراکتر فضایی که قدرتی مشابه با سوپرمن و سوپرگرل دارد، به جای حساسیت در مقابل کریپتونایت، به فلز سرب حساسیت دارد. ولی هنوز اعلام نشده‌است که این کاراکتر دوست سوپرگرل خواهد بود یا دشمن او.

فصل دوم Supergirl دوشنبه ۱۹ مهر از شبکه The CW پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.