پیش‌درآمد فیلم Grease با نام Summer Loving ساخته می‌شود

10 April 2019 - 16:30

استودیو پارامونت پلیرز پیش درآمد فیلم Grease به نام Summer Loving را در دست ساخت دارد و جان آگوست (John August)، نویسنده باتجربه فیلم‌های Big Fish و Charlie and the Chocolate Factory را برای نوشتن فیلم‌نامه در اختیار گرفته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی Temple Hill که اخیرا فیلم‌های Love, Simon و Maze Runner و First Man را ساخته این فیلم را به همراه Picturestart، کمپانی زیر نظر لاینزگیت، می‌سازد.

فیلم Grease فیلم موزیکال کلاسیک محصول ۱۹۷۸ با بازی جان تراولتا (John Travolta) و الیویا نیوتون (Olivia Newton) است. جان در نقش نوجوان دبیرستانی با دنیای متفاوت و نیوتون در نقش سندی اولسون، دختر خوب و نجیب استرالیایی در این فیلم ظاهر شده‌اند که در پایان فیلم با هم دوست می‌شوند.

هرچند در ابتدای فیلم، زوکو و اولسون هر دو با آهنگ Summer Nights یاد دوستان‌شان می‌افتند. داستان زوکو، گرافیکی اسا اما اولسون پاک و معصوم است.

فیلم Grease چند دهه برای پارامونت عنوان خاصی بوده و آهنگ‌های آن با استقبال مخاطبین مواجه شده است.

در سال ۲۰۱۶ نسخه تلویزیونی فیلم با بازی جولیان خو (Julianne Hough) و ونسا هاجینز (Vanessa Hudgens) ساخته شد که موفق بود و ۵ جایزه امی برد.

آگوست با تیم برتون (Tim Burton) همکاری منظم داشته است. او فیلم‌نامه Aladdin، بازسازی لایواکشن دیزنی را نوشته که ۲۴ مه اکران می‌شود و سر کار Stories to Tell in the Dark، اقتباس گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) بوده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.