سریال Future Man برای فصل سوم و پایانی تمدید شد

10 April 2019 - 20:00

یک خبر خوب و یک خبر بد برای طرفداران سریال Future Man «مرد آینده» محصول شبکه هولو داریم. این سریال کمدی علمی تخیلی برای فصل سوم تمدید شد. متاسفانه، این آخرین فصل سریال هم هست و در آن فقط شاهد هشت اپیزود خواهیم بود، در حالی که فصل‌های اول و دوم هرکدام ۱۳ اپیزود داشتند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال Future Man به تهیه کنندگی سث روگن (Seth Rogen) و ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) داستان یک سرایدار را دنبال می‌کند که همچنین گیمر موفقی است و برای جلوگیری از انقراض نسل بشریت به آینده سفر می‌کند.

جاش هاچرسون (Josh Hutcherson) نقش جاش فاترمن، گیمری را بازی می‌کند که به قهرمانی غیرمنتظره تبدیل می‌شود. در این سریال همچنین الیزا کوپ (Eliza Coupe) در نقش تایگر، درک ویلسون (Derek Wilson) در نقش وولف و هیلی جوئل آزمنت (Haley Joel Osment) در نقش استو کامیلو حضور دارند. کایل هانتر (Kyle Hunter) و آریل شفیر (Ariel Shaffir) سازنده، نویسنده و تهیه کننده اجرایی این سریال هستند.

فصل دوم Future Man در سال ۲۱۶۲ آغاز می‌شود، و جاش، وولف و تایگر متوجه می‌شوند ماموریت آن‌ها در فصل اول برای جلوگیری از پخش شدن درمان بیماری به نتیجه نرسیده است. در این خط زمانی، استو کامیلو قدرت را به دست گرفته، درمان بیماری را ساخته، و نقشه‌ای برای انتقال مردم به مریخ کشیده است. سازمانی مرموز به نام پوینتد سیرکل قصد دارد جاش را برای شکست استو استخدام کند – اما آیا آن‌ها آدم‌های خوبی هستند، یا استو آدم خوبی است؟

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.