پیوستن او-تی فگبنل به تیم بازیگران Black Widow؛ محصول کمپانی مارول

11 April 2019 - 12:59

فیلم Black Widow (بیوه سیاه) هم‌چنان در حال تکمیل تیم بازیگرانش است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر، او-تی فگبنل (O-T Fagbenle) آخرین بازیگری است که برای پیوستن به تیم بازیگران فیلم Black Widow در حال مذاکره است. بازیگران دیگر این فیلم عبارت‌اند از: اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، دیوید هاربور (David Harbour)، و فلورنس پو (Florence Pugh).

فیلم‌ساز استرالیایی: کیت شورتلند (Cate Shortland) کارگردان، و جک چفر (Jac Schaeffer) فیلم‌نامه نویس این پروژه هستند. جزئیات داستان فیلم هنوز مشخص نیست اما به طور کلی فیلم حول داستان ناتاشا رومانوف (با بازی جوهانسون) می‌چرخد که جاسوس و تروریستی است که تحت آموزش‌ها و تعالیم سازمان KGB (سازمان اطلاعاتی شوروی) تربیت یافته و بزرگ شده است، و سپس از چنگ آنها می‌گریزد و نماینده سازمان SHIELD and Avenger (محافظ و انتقام جو) می‌شود.

فگبنل بریتانیایی الاصل برای طرفداران این ژانر از فیلم اصلا بیگانه نیست. وی در فیلم The Handmaid’s Tale (قصه ندیمه) نیز نقش لوک، شوهر جون اوسبورن (با بازی الیزابت موس (Elisabeth Moss)) را ایفا کرد (که تحت یک حکومت تئوریکی که دولت آمریکا را سرنگون کرده است، آفرد نام داشت). او دو مرتبه هم نامزد دریافت جایزه Screen Actors Guild Awards شده است. و در سریال کوتاه جنایی The Interceptor (اینترسپتور) در سال ۲۰۱۵ نیز نقش‌آفرینی کرد.

در حال حاضر تاریخ مشخصی برای اکران فیلم Black Widow اعلام نشده است، اما پروسه تولید فیلم احتمالا در ماه ژوئن در شهر لندن کلید خواهد خورد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.