شبکه HBO سریال Barry را برای فصل سوم تمدید کرد

11 April 2019 - 14:00

درست ده روز بعد از شروع پخش فصل دوم سریال Barry، شبکه HBO اعلام کرد که این کمدی موفق برای فصل سوم تمدید شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل دوم سریال Barry ساخته الک برگ (Alec Berg) و بیل هیدر (Bill Hader)، بازیگر نقش بری، با ۸ قسمت از ۳۱ مارس پخش شد. در این فصل، بری سعی بر جدایی از دنیای کشت و کشتار دارد اما با وجود حذف فاکتورهای خارجی بسیاری که باعث خشونت در او شده‌اند، او خیلی زود متوجه می‌شود که این عوامل تنها باعث این مشکل نشده‌اند. روح و روان خودِ او در وهله اول باعث شده او تبدیل به یک قاتل شود.

دیگر بازیگران فصل دوم عبارتند از: استفان روت در نقش دستیار بری که بدنبال آینده‌ای بدون منبع اولیه درآمدش است؛ سارا گلدبرگ (Sarah Goldberg) در نقش دانشجو بازیگری که هدف احساسات بری می‌شود؛ آنتونی کاریگان (Anthony Carrigan) که خلافکار با ادبی است و هنری وینکلر (Henry Winkler) در نقش معلم بازیگری که زیر بال و پر بری را می‌گیرد.

سریال Barry سه جایزه امی برای فصل اول در سپتامبر گذشته دریافت کرد: بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال کمدی برای بیل هیدر، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سریال کمدی برای هنری وینکلر و بهترین صداگذاری در سریال کمدی یا درام و انیمیشن.

سریال Barry یکشنبه‌ها ساعت ۱۰ شب روی آنتن شبکه HBO می‌رود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.