پیوستن کن جئونگ و کیرسی کلمونز به صداپیشگان فیلم انیمیشنی Scoob

11 April 2019 - 15:30

به گزارش سایت خبری ددلاین، کن جئونگ (Ken Jeong) و کیرسی کلمونز (Kiersey Clemons) برای فیلم انیمیشنی جدید Scooby-Doo (اسکوبی-دوو) با عنوان Scoob (اسکوب)، با کمپانی Warner Bros قرارداد بستند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

جئونگ به جای کاراکتر داینومات و کلمونز به جای کاراکتر دی دی اسکایز صداپیشگی خواهند کرد.

سایر صداپیشگان این پروژه عبارت‌اند از: زاک افرون (Zac Efron) در نقش فرد جونز، آماندا سیفرید (Amanda Seyfried) در نقش دافنی بلیک، ویل فورت (Will Forte) در نقش نورویل روگرز، جینا رودریگز (Gina Rodriguez) در نقش ولما دینکلی، تریسی مورگان (Tracy Morgan) در نقش دیک دستاردلی، و فرنک وکلر (Frank Wekler) در نقش اسکوبی-دوو.

به گزارش سایت خبری ورایتی، چند هفته پس از اضافه شدن ویل فورت، تریسی مورگان، و جینا رودریگز به تیم صداپیشگان این پروژه، کمپانی Warner Bros با زاک افرون و آماندا سیفرید نیز قرارداد بست.

فیلم Scoob را تونی سرون (Tony Cervone) کارگردانی می‌کند و فیلم‌نامه اش را هم مت لیبرمن (Matt Lieberman) نوشته است، و فیلم در مورد گروه معما گشایی است که باید برای نجات دنیا از دست دیک دستاردلی شرور با کاراکترهای دیگر جهان Hanna-Barbera (هانا باربرا) نیز متحد و همدست شوند.

کریس کلمبوس (Chris Columbus)، چارلز روون (Charles Roven)، و الیسون ابیت (Allison Abbate) از تهیه‌کنندگان این پروژه هستند، پروژه‌ای که تمام آن بچه‌های های مرموز و رفیقشان، اسکوبی- که آخرین بار در سال ۲۰۰۴ شاهد حضور همگی شان در فیلم سینمایی لایو-اکشن Scooby-Doo2: Monster’s Unleashed (اسکوبی-دوو۲: هیولا آزاد می‌شود) بودیم- را دوباره به روی صحنه می‌آورد.

فیلم Scoob در ۱۵ می سال ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.