فیلم Anna ساخته‌ی لوک بسون تابستان اکران خواهد شد

11 April 2019 - 15:30

کمپانی لاینزگیت فیلم Anna «آنا»‌ ساخته‌ی لوک بسون (Luc Besson) را تابستان پیش‌رو اکران خواهد کرد. این فیلم مهیج جنایی که ساشا لوس (Sasha Luss) مدل روسی و هلن میرن (Helen Mirren) در آن حضور دارند ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) در سینماها اکران خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اکران فیلم Anna سال گذشته به دلیل متهم شدن لوک بسون به آزار دادن سند ون روی (Sand Van Roy) به تعویق افتاده بود. نوامبر سال گذشته پنج زن دیگر ادعا کردند بسون به آن‌ها هم تعرض کرده است. فوریه‌ی گذشته دادگاهی در پاریس به دلیل عدم وجود مدارک کافی تمام اتهامات علیه بسون را رد کرد.

به هرحال اکران Anna ممکن است به دلیل روبرو شدن بسون با رسانه‌ها برای او مشکلاتی ایجاد کند. Anna اولین کارگردانی بسون پس از فیلم Valerian and the City of a Thousand Planets «والرین و شهر هزار سیاره» با بازی ون روی است که سال ۲۰۱۷ در نهایت به فروشی ۲۲۵ میلیون دلاری دست یافت.

در فیلم Anna بازیگران دیگری از جمله لوک ایوانز (Luke Evans)، کیلین مورفی (Cillian Murphy)، اریک گودون (Eric Godon) و آنا کریپا (Anna Krippa) حضور دارند. این فیلم داستان مدل سابق که حالا به قاتلی برای دولت تبدیل شده را دنبال می‌کند. لوس نقش این مدل تبدیل شده به قاتل و میرن نقش رئیس او را بازی می‌کند.

این فیلم در تابستان باید به رقابت با فیلم‌های Toy Story 4 «داستان اسباب‌بازی ۴» و Child’s Play «بازی بچگانه» بپردازد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.