تیوی اسپات جدید Avengers: Endgame نگاهی تازه بر لباس تیم

12 April 2019 - 15:00

در میان تمام آثار دنیای سینماتیک مارول، انتقام جویان، اکنون لباس‌های جدیدشان را پوشیده‌اند و از نظر تاکتیکی و تکنولوژی پیشرفت محسوسی داشته‌اند. جدای از عملکردی که هر قهرمان در گروه ایفا می‌کند، هر کدام از اعضا به صورت منحصر بفردی مهارت‌های خودش را نشان می‌دهد و با پوشیدن لباس مخصوص، توانایی‌های منحصر بفردی را بدست می‌آورند. در فیلم مورد انتظار Avengers: Endgame «انتقام جویان: نبرد ابدیت» هواداران همه‌ی تیم را با لباس‌های سفیدی می‌بینند که ظاهرا برای انجام ماموریت، کارامدتر هستند. یک تیوی اسپات جدید برای این فیلم منتشر شده است که از بهترین منظر به این لباس‌ها نگاه می‌کند و در چیزی حدود دو هفته مانده به اکران فیلم، اکنون در دسترس است. برای مشاهده‌ی جزئیات خبر و دیدن این تیوی اسپات، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

نظریه‌ی غالب در مورد لباس‌ها این است که آنها به بزرگترین قهرمانان زمین اجازه می‌دهند تا به راحتی به فضای کوانتوم سفر کنند تا احتمالا در زمان سفر کرده و اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» را به عقب بازگردانند. رئیس استودیو مارول یعنی کوین فایگی (Kevin Feige) اخیرا خاطر نشان کرد که ورود این لباس‌ها به فیلم، بخش مهمی از بازاریابی فروش این فیلم بوده است. فایگی گفت:

ما آنها را لباس تیم نامیده‌ایم و نشان دادن آنها آن هم به این زودی، بزرگترین تفاوت بین Endgame و باقی فیلم‌ها بوده است. انتقام جویان هرگز تا کنون این لباس‌ها را نپوشیده‌اند و بنابراین ما تصور می‌کنیم که دیدن یک تصویر از آنها با این لباسها بسیار جذاب باشد.

دلیل نشان دادن این لباسها در تریلرها، تنها نشان دادن پیشرفت در دنیای سینماتیک مارول نبوده است، بلکه برای این بود که مخاطبان حس کنند «پایان بازی» با تمامی آثار مارول تا کنون فرق دارد. فایگی اضافه کرد:
ما مجبور بودیم تا حسی فراتر از یک فیلم به نام Infinity War II «نبرد ابدیت ۲» ایجاد کنیم. به همین خاطر این لباس‌ها روحی تازه در فیلم ایجاد می‌کنند. هم برای هاوکی (Hawkeye)، هم برای کاپیتان مارول (Captain Marvel) و هم برای اسکات لنگ (Scott Lang).

با وجود اینکه فایگی با خوشحالی در مورد نقش لباسها در بازاریابی فیلم سخن می‌گفت، کارگردان جو روسو (Joe Russo) کمتر تمایل به ارائه هر گونه اطلاعات در مورد این موارد دارد. روسو اشاره کرد:

بدیهی است آنچه در تریلرها نشان داده می‌شود، بسیار روی آن توجه شده است و هر آنچه باید از مردم مخفی نگه داشته شود، مخفی نگه داشته است.

توجه داشته باشید که مارول برخی هودی‌های جذاب را بر اساس این لباس جدید طراحی کرده است که احتمالا وارد بازار شوند. به هر شکل «انتقام جویان: پایان بازی» ۲۶ آوریل روی پرده‌ی سینماهاست و نظر شما همراهان سینما گیمفا در مورد این لباسها برای ما اهمیت دارد. لطفا در بخش نظرات با ما همراه باشید.

منبع: کامیک بوک

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.