دیو باتیستا در حال گفتگو برای پیوستن به فیلم Killer’s Game است

12 April 2019 - 12:09

بنا به گزارشی که کالیدر به انتشار آن پرداخته است، ستاره‌ی فیلم Guardian of the Galaxy «نگهبانان کهکشان»، دیو باتیستا (Dave Bautista) به فیلم جدید و هیجان‌انگیز از STXfilm به‌نام Killer’s Game «بازی قاتلان» پیوست. این فیلم مدت‌ زیادی است که در حال مذاکره با جیسون استاتهام (Jason Statham) بازیگر فیلم Hobbs & Shaw «هابز و شاو» برای هنرنمایی در نقش اول بوده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Killer’s Game، داستان جو فلاد (Joe Flood) را دنبال می‌کند که جو قاتلی است که به خودش افتخار می‌کند، زیرا تنها کسانی که لیاقت مرگ را دارند، به قتل می‌رساند. دکتر جو به او گفته است که او فقط چند ماه دیگر زنده است. جو با خود عهد می‌بندد که یکی از قاتلان جهان شود، اما وی به زودی متوجه می‌شود که آزمایشگاه اشتباه کرده است و او در سلامت کامل است. اکنون او باید تمام همکاران قبلی‌اش را که سعی در کشتن وی داشتند، را کنار بزند.

این فیلم بر اساس رمانی از جی بونانسینگا (Jay Bonansinga) است و توسط دی جی کاروسو (D.J. Caruso) سازنده‌ی فیلم‌هایی مانند Disturbia، Eagle Eye و XXX: The Return of Xander Cage، کارگردانی شده است. استیو ریچاردز (Steve Richards) از کمپانی Endurance Media و آندره لزر (Andrew Lazar) از Mad Chance از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

نسخه‌ی پیش‌نمایشی فیلم Killer’s Game در استودیوهای مختلفی در هالیوود پخش شده است. Paramount و Warner Bros و همچنین بازیگرانی مثل مایکل کیتون (Michael Keaton) و ولسی اسنایپس (Wesley Snipes) به فیلم پیوستند. الکس پرویاز (Alex Proyas) سازنده‌ی فیلم (The Crow)، جان وو (John Woo) سازنده‌ی فیلم‌های Hard Boiled و The Killer، پیتوف (Pitof) سازنده‌ی فیلم Catwoman، رابرت وینرایت (Rupert Wainwright) سازنده‌ی فیلم The Fogremake، رنی هرلین (Renny Harlin) سازنده‌ی فیلم Die Hard 2، سایمون کرین (Simon Crane) سازنده‌ی فیلم Edge of Tomorrow و کارگردان دوم Rogue One و سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) سازنده‌ی فیلم X-Men: Days of Future Past کارگردانانی هستند، که قبلا برای همکاری با فیلم پیوستند.

دیو باتیستا بیشتر بخاطر نقش Drax نابودگر در فیلم نگهبانان کهکشان از استودیوی مارول، در کنار کریس پرت (Chris Pratt)، زو سالدانا (Zoe Saldana)، بردلی کوپر (Bradley Cooper) و وین دیزل (Vin Diesel)، مشهور شده است. از اعتبارات این بازیگر می‌توان به درخشیدن او در فیلم‌های Avengers: Infinity War، Hotel Artemis، Final Score، Blade Runner 2049 و Master Z: IP Man Legacy اشاره کرد. فیلم‌های بعدی دیو، فیلم کمدی و اکشن My Spy و Escape Plan 3: Devil’s Station، و همچنین بازسازی فیلم Dune که از بازیگران آن می‌توان به تیموتی کالامت (Timothee Chalamet)، اسکار ایساک (Oscar Isaac)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، جیسون ماوما (Jason Momoa) و جاش برولین (Josh Brolin) اشاره نمود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.