پیوستن گلن کلوز به ایمی آدامز در فیلم Hillbilly Elegy ساخته‌ی ران هاوارد

12 April 2019 - 14:00

گلن کلوز (Glenn Close) در فیلم Hillbilly Elegy ساخته‌ی ران هاوارد (Ron Howard) به ایمی آدامز (Amy Adams) پیوست. این فیلم محصول نتفلیکس براساس کتاب خاطراتی نوشته‌ی جی.دی. ونس (J.D. Vance)، کاوشی مدرن در رویایی آمریکایی و داستانی درباره‌ی سه نسل از خانواده‌ای اهل آپالاچیا است که از زبان جوان‌ترین عضو خانواده روایت می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جی.دی. باید خودش را در شرایط پیچیده‌ی خانواده‌ی آپالاچیایی‌اش هدایت کند، که شامل رابطه‌ی عجیبش با مادرش بو (با بازی آدامز) که درگیر اعتیاد است می‌شود. جی.دی. که خاطرات زیادی از مادربزرگش ماماو (با بازی کلوز) زن باهوش و مقاومی که او را بزرگ کرده دارد، متوجه می‌شود برای رسیدن به آرزوهایش باید با گذشته‌ی خودش روبرو شود.

ونسا تیلور (Vanessa Taylor) نویسنده‌ی The Shape of Water «شکل آب» فیلمنامه‌ی این فیلم را براساس کتاب خاطرات ونس نوشته است. هاوارد، ونس، برایان گریزر (Brian Grazer)، کارن لاندر (Karen Lunder) و جولی اوه (Julie Oh) تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

گلن که در سال ۱۹۹۴ در فیلم The Paper «مقاله» با هاوارد همکاری داشته به تازگی در فیلم The Wife «همسر» بازی کرده که هفتمین نامزدی اسکار را برای او به ارمغان آورد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.